Quote from Guest on 9 February 2011, 09:03Har lekt lite med min android och skulle därför vilja lägga in min träningshistorik på endomondo.com. Verkar dock inte finnas så stor kompatiblitet med xls filen som är enda exportmetoden jag hittar här på funbeat. Har jag missat något? Det vore ju trevli
Har lekt lite med min android och skulle därför vilja lägga in min träningshistorik på endomondo.com. Verkar dock inte finnas så stor kompatiblitet med xls filen som är enda exportmetoden jag hittar här på funbeat. Har jag missat något? Det vore ju trevli
Quote from Funbeat user on 9 February 2011, 09:13Det är lite oklart, Igor, vad det är du vill göra. Jag använder själv endomondo för mätning när jag är ute och springer, och det går via endomondos sida bra att (automatiskt) vidarebefordra sina resultat till Facebook (med klickbar länk till passets karta
Det är lite oklart, Igor, vad det är du vill göra. Jag använder själv endomondo för mätning när jag är ute och springer, och det går via endomondos sida bra att (automatiskt) vidarebefordra sina resultat till Facebook (med klickbar länk till passets karta
Quote from Funbeat user on 9 February 2011, 09:19Andra riktningen fattar jag det som - alltså från Funbeat till Endomondo
Andra riktningen fattar jag det som - alltså från Funbeat till Endomondo
Quote from Elias Engqvist on 9 February 2011, 11:44Jag har inte hittat nån export alls från funbeat - var finns den?
Jag har inte hittat nån export alls från funbeat - var finns den?
Quote from Funbeat user on 9 February 2011, 12:05I Funbeat kan man exportera sin träning som data i Excelformat och sina rundor som KLM-filer. Trådskaparen skulle nog vilja ha en möjlighet att exportera ut enskilda träningar med data och GPS-information till något av Garmins filformat .gpx eller .tcx. e
I Funbeat kan man exportera sin träning som data i Excelformat och sina rundor som KLM-filer. Trådskaparen skulle nog vilja ha en möjlighet att exportera ut enskilda träningar med data och GPS-information till något av Garmins filformat .gpx eller .tcx. e
Quote from Funbeat user on 10 February 2011, 10:02Om Mikael har tolkat TS rätt så skulle det vara en bra funktion! (t+)
Om Mikael har tolkat TS rätt så skulle det vara en bra funktion! (t+)
Quote from Funbeat user on 10 February 2011, 10:28Ett alternativ som jag ser det är väl att Funbeats mobiletelefonapp kompletteras med funktionen att interagera med telefonens GPS för att spara rundor (lär vara på gång) och att den kommer i en Android-version.
Ett alternativ som jag ser det är väl att Funbeats mobiletelefonapp kompletteras med funktionen att interagera med telefonens GPS för att spara rundor (lär vara på gång) och att den kommer i en Android-version.
Quote from Funbeat user on 12 February 2011, 10:45Mikael har rätt och förlåt om jag var otydlig.
Mikael har rätt och förlåt om jag var otydlig.
Quote from Funbeat user on 12 February 2011, 23:39Jag hoppas i massor...
Jag hoppas i massor...