Quote from Guest on 22 October 2013, 22:14Jag skulle vilja ha en notifiering (e-post) när en person på min vänlista lagt in ett träningspass i Funbeat, men jag vet inte om det finns någon inställning som möjliggör detta?
Jag har letat bland inställningarna och även sökt i Grupper men inte hittat
Jag skulle vilja ha en notifiering (e-post) när en person på min vänlista lagt in ett träningspass i Funbeat, men jag vet inte om det finns någon inställning som möjliggör detta?
Jag har letat bland inställningarna och även sökt i Grupper men inte hittat
Quote from Funbeat user on 22 October 2013, 22:24Skulle jag också vilja ha
Skulle jag också vilja ha
Quote from Funbeat user on 22 October 2013, 22:25Ja, det vore trevligt!
Ja, det vore trevligt!
Quote from Funbeat user on 22 October 2013, 22:35Jag själv och mina vänner tränar varje dag. Så det vore mer intressant att kunna få en notifiering den dan någon inte tränar.
Jag själv och mina vänner tränar varje dag. Så det vore mer intressant att kunna få en notifiering den dan någon inte tränar.
Quote from Funbeat user on 22 October 2013, 22:40Jag skulle aldrig få email när min funbeat vänner träna. 50 email under dagen nej tack
Ser ni inte nyhetsflöde på startsidan?
Jag skulle aldrig få email när min funbeat vänner träna. 50 email under dagen nej tack
Ser ni inte nyhetsflöde på startsidan?
Quote from Funbeat user on 22 October 2013, 22:44Vissa dagar går jag inte in på Funbeat alls, så nej jag ser inte nyhetsflödet på startsidan. Jag missar ganska mycket när jag inte går in på ett par tre dagar.
Vissa dagar går jag inte in på Funbeat alls, så nej jag ser inte nyhetsflödet på startsidan. Jag missar ganska mycket när jag inte går in på ett par tre dagar.
Quote from Funbeat user on 22 October 2013, 22:48Inställningar
Utskick
Varje dag
Inställningar
Utskick
Varje dag
Quote from Elias Engqvist on 23 October 2013, 08:36Man kunde tänka sig ett valfritt sammanfattningsmail på kvällen kanske (eller på morgonen, sammanfattande gårdagen)
Man kunde tänka sig ett valfritt sammanfattningsmail på kvällen kanske (eller på morgonen, sammanfattande gårdagen)
Quote from Funbeat user on 23 October 2013, 08:42om man göra som jag skrev ovanpå
så kommer ni till detta.
FunBeats personliga nyhetsbrev
Tveka inte att prenumerera på ditt personligt skräddarsydda nyhetsbrev som ger dig regelbundna översikter av din träning, dina mål, viktiga nyheter från FunBeat o
om man göra som jag skrev ovanpå
så kommer ni till detta.
FunBeats personliga nyhetsbrev
Tveka inte att prenumerera på ditt personligt skräddarsydda nyhetsbrev som ger dig regelbundna översikter av din träning, dina mål, viktiga nyheter från FunBeat o
Quote from Funbeat user on 23 October 2013, 13:16Mina inställningar
E-postnotifieringar
Här kan du ställa in hur ofta du vill ha e-post som visar nya händelser på ditt FunBeat-konto. Hur ofta vill du ta emot e-post med notifieringar från FunBeat:Aldrig Så fort som möjligt Med minst 1 dag/ar mellan Me
Mina inställningar
E-postnotifieringar
Här kan du ställa in hur ofta du vill ha e-post som visar nya händelser på ditt FunBeat-konto. Hur ofta vill du ta emot e-post med notifieringar från FunBeat:
Aldrig Så fort som möjligt Med minst 1 dag/ar mellan Me