Quote from Guest on 16 July 2012, 14:01Jag håller på att beställa delar till ett hjul tänkt för randonné och pendling under vinterhalvåret.
Det blir en SON navdynamo, fälgen har jag lite svårare att bestämma mig för.
Hyfsat snabb och bromsytor som tåler en del är mina två viktigaste önskemål
Jag håller på att beställa delar till ett hjul tänkt för randonné och pendling under vinterhalvåret.
Det blir en SON navdynamo, fälgen har jag lite svårare att bestämma mig för.
Hyfsat snabb och bromsytor som tåler en del är mina två viktigaste önskemål
Quote from Berit Bengtson on 16 July 2012, 14:11Kika på en svart Mavic CXP33-fälg,
den kanske är tillräckligt lika för att du skall bli nöjd.Det borde åtminstone vara den fälg som är bland de lättaste att få tag på.
Kika på en svart Mavic CXP33-fälg,
den kanske är tillräckligt lika för att du skall bli nöjd.
Det borde åtminstone vara den fälg som är bland de lättaste att få tag på.
Quote from Funbeat user on 16 July 2012, 14:13Jag valde Mavic OpenPro till mina hjul 3korsekrat 32hål, (Shimano nav DH3N80)
(Rosebikes.se levererade snabbt och billig frakt.)
Jag valde Mavic OpenPro till mina hjul 3korsekrat 32hål, (Shimano nav DH3N80)
(Rosebikes.se levererade snabbt och billig frakt.)
Quote from Funbeat user on 16 July 2012, 20:01Tack för tipsen. cxp33an ser riktigt fin ut, eftersom jag ska använda till pendling och vill ha något hyfsat slitstarkt blir det nog en sån 🙂
Tack för tipsen. cxp33an ser riktigt fin ut, eftersom jag ska använda till pendling och vill ha något hyfsat slitstarkt blir det nog en sån 🙂
Quote from Funbeat user on 17 July 2012, 06:26Jag valde Mavic cxp33 för mitt framhjul med SON dynamonav. Jag har kört med det i några år nu. Det är fortfarande spikrak. Jag köpte mitt på den tiden Håkan rekommenderade Poison-bikes.de Jag skulle inte tveka att köpa en ny uppsättning hjul därifrån (men
Jag valde Mavic cxp33 för mitt framhjul med SON dynamonav. Jag har kört med det i några år nu. Det är fortfarande spikrak. Jag köpte mitt på den tiden Håkan rekommenderade Poison-bikes.de Jag skulle inte tveka att köpa en ny uppsättning hjul därifrån (men
Quote from Funbeat user on 17 July 2012, 14:55Låter betryggande 🙂 Fälgen är beställd. Eftersom jag tänker köra randonné också kör jag på icke-biltema varianten.
Låter betryggande 🙂 Fälgen är beställd. Eftersom jag tänker köra randonné också kör jag på icke-biltema varianten.