Quote from Guest on 19 February 2010, 15:19Finns det något sätt att filtrera (i kalender, diagram osv) på utrustning?
Alltså, kan jag se alla pass där jag haft ett visst par skor tex?
Finns det något sätt att filtrera (i kalender, diagram osv) på utrustning?
Alltså, kan jag se alla pass där jag haft ett visst par skor tex?
Quote from Funbeat user on 19 February 2010, 15:29Nej, tyvärr finns inte det.
Nej, tyvärr finns inte det.
Quote from Funbeat user on 19 February 2010, 19:59Synd.
Synd.
Quote from Donald Isaksson on 20 February 2010, 11:44Mycket synd, jag skulle även önska att utrusningen syntes i de olika översikterna över min träning, exempelvis i kalendern eller listläget.
Som det är nu måste man ju gå in manuellt på enskilda pass för o se om man använt någon utrustning..
Mycket synd, jag skulle även önska att utrusningen syntes i de olika översikterna över min träning, exempelvis i kalendern eller listläget.
Som det är nu måste man ju gå in manuellt på enskilda pass för o se om man använt någon utrustning..
Quote from Funbeat user on 21 February 2010, 14:24Problemet är att kunna visa använd utrustning utan att vyerna blir totalt oläsbara. Det är mycket information som kan visas om varje pass, och redan nu är det lite plottrigt. Jag är tveksam till om det går att lösa på ett bra sätt.
Problemet är att kunna visa använd utrustning utan att vyerna blir totalt oläsbara. Det är mycket information som kan visas om varje pass, och redan nu är det lite plottrigt. Jag är tveksam till om det går att lösa på ett bra sätt.
Quote from Bjarne Lewin on 21 February 2010, 16:22I en tidigare diskussion så föreslog ngn att det i kalendern skulle kunna visas en symbol om man lagt till en utrustning.
Man skulle kanske rent av själv ge symbolen en viss färg genom att koppla träningsutrustning till färgen. Då skulle man själv kunna
I en tidigare diskussion så föreslog ngn att det i kalendern skulle kunna visas en symbol om man lagt till en utrustning.
Man skulle kanske rent av själv ge symbolen en viss färg genom att koppla träningsutrustning till färgen. Då skulle man själv kunna
Quote from Funbeat user on 21 February 2010, 17:08Det vore ju bra om man kunde filtrera exakt vad som ska synas. Tex utrustning eller maxpuls eller TE osv
Det vore ju bra om man kunde filtrera exakt vad som ska synas. Tex utrustning eller maxpuls eller TE osv
Quote from Funbeat user on 3 May 2010, 11:20Tycker det låter som en jättebra idé! Jobbigt att gå igenom varje pass för att leta efter ej ikryssad utrustning.
Tycker det låter som en jättebra idé! Jobbigt att gå igenom varje pass för att leta efter ej ikryssad utrustning.
Quote from Funbeat user on 3 May 2010, 11:31Skulle kunna lösa det så att "ytterligare" information för ett pass visas "on mouseover". Denna information skulle man själv kunna styra (t.ex. om man vill se hravg/hrmax och kcal men inte träningsutrustning)
Skulle kunna lösa det så att "ytterligare" information för ett pass visas "on mouseover". Denna information skulle man själv kunna styra (t.ex. om man vill se hravg/hrmax och kcal men inte träningsutrustning)
Quote from Funbeat user on 5 May 2010, 23:23Håller med Christian att det vore bra med en sådan funktion!
Håller med Christian att det vore bra med en sådan funktion!