Quote from Guest on 8 May 2012, 22:10När man lägger in en ny tävling, så måste man ange område, vilket egentligen betyder land. De flesta tävlingar är i området Sverige. Som det är utformat nu så är det lätt att missa att det finns ett val till att göra. Nämligen att i fallet Sverige välja u
När man lägger in en ny tävling, så måste man ange område, vilket egentligen betyder land. De flesta tävlingar är i området Sverige. Som det är utformat nu så är det lätt att missa att det finns ett val till att göra. Nämligen att i fallet Sverige välja u
Quote from Funbeat user on 8 May 2012, 22:20Det är samma sak när du söker en tävling. Kan det vara så att de flesta FB är så otåliga att de inte hinner vänta på att den informationen kommer fram?
Det är samma sak när du söker en tävling. Kan det vara så att de flesta FB är så otåliga att de inte hinner vänta på att den informationen kommer fram?
Quote from Funbeat user on 8 May 2012, 23:04Väntetiden är onaturligt lång. Jag är övertygad att den går att justera, men helst vill jag att man måste lägga in underområde. De enda tävlingar som går i hela Sverige är de konstruerade tävlingar där alla tävlar hemma hos sig, som exempelvis Vinterutman
Väntetiden är onaturligt lång. Jag är övertygad att den går att justera, men helst vill jag att man måste lägga in underområde. De enda tävlingar som går i hela Sverige är de konstruerade tävlingar där alla tävlar hemma hos sig, som exempelvis Vinterutman
Quote from Funbeat user on 9 May 2012, 05:36Och VU går även på andra ställen i världen vet jag av erfaranhet 😉
I övrigt ett bra förslag!
Och VU går även på andra ställen i världen vet jag av erfaranhet 😉
I övrigt ett bra förslag!
Quote from Funbeat user on 9 May 2012, 08:10Risken att tävlingar läggs in flera ggr ökar också när de inte ligger där de borde ...
Risken att tävlingar läggs in flera ggr ökar också när de inte ligger där de borde ...
Quote from Funbeat user on 9 May 2012, 08:14Jag tycker nog att väntetiden är olika lång beroende på tidpunkt på dygnet.
Jag tycker nog att väntetiden är olika lång beroende på tidpunkt på dygnet.