Quote from Guest on 6 September 2011, 18:58Inspirerad av parallel tråd kommer här en angränsande fråga.
Som högst medioker simmare, runt 58 min i Vansbro samt 1:32 på IM-simning, tjänar jag något på att byta upp mig? Simmar idag i en Orca S1 som hängt med i runt 4 år nu så den känns "avbetald".
Inspirerad av parallel tråd kommer här en angränsande fråga.
Som högst medioker simmare, runt 58 min i Vansbro samt 1:32 på IM-simning, tjänar jag något på att byta upp mig? Simmar idag i en Orca S1 som hängt med i runt 4 år nu så den känns "avbetald".
Quote from Funbeat user on 6 September 2011, 19:08om du planera att förbättre din teknik genom att deltag på en kurs eller grupp träning samt du vill simma snabbare då tycker du kan köpa en modell eller två bättre till nästa sommar
om du planera att förbättre din teknik genom att deltag på en kurs eller grupp träning samt du vill simma snabbare då tycker du kan köpa en modell eller två bättre till nästa sommar
Quote from Funbeat user on 1 October 2011, 11:21Jag siktar alltid på att bli snabbare Ryan 🙂
Med ett eller två steg upp menar du då tex Attack eller One om man snackar i Sailfishtermer?
Jag siktar alltid på att bli snabbare Ryan 🙂
Med ett eller två steg upp menar du då tex Attack eller One om man snackar i Sailfishtermer?
Quote from Funbeat user on 2 October 2011, 17:33attack. one är mer för de som klara vansbro under 40-45 min och deras g-range är för de som vill/kan vinna
attack. one är mer för de som klara vansbro under 40-45 min och deras g-range är för de som vill/kan vinna