Forum

Forum Navigation
You need to log in to create posts and topics.

Jag har varit iväg en vecka och åkt skidor, men nu när jag ska tanka över passen till SportTracks dyker bara de tre senaste passen upp när jag väljer importera. Nån som vet hur jag får över alla nio passen?

Spontant låter det som att det bara finns tre pass. Finns verkligen alla nio i klockan?

Jadå, alla nio finns om jag kollar historiken i klockan. Och när jag dessutom körde ett pass till idag utan att rensa klockan dök bara det plus två av de gamla passen upp... jag är helt säker på att den har hittat fler än tre pass tidigare under hösten.

Kan du inte testa att importera till Garmin Connect eller hit till Funbeat? Åtminstone så att du ser att alla 9 passen finns och låter sig importeras (alltså inte är korrupta på något sätt).

Det funkade att föra över direkt till Funbeat... nu är det ju ingen jättekris direkt eftersom jag skrev in passen manuellt direkt efter träningen men jag skulle vilja ha in dem i sporttracks också 🙁

Det verkar skumt. Kan det vara så att att Sporttracks får för sig att det är något fel på datat i de passen den inte vill importera? För jag har för mig att SP säger ifrån om den tror att passen redan finns.