Quote from Guest on 22 May 2013, 17:15Har 4 pass som inte förts över, varken till funbeat eller garmin connect. Passen finns i klockan, men när fb letar så hittar den inte dom. Vad ska jag göra??
Har 4 pass som inte förts över, varken till funbeat eller garmin connect. Passen finns i klockan, men när fb letar så hittar den inte dom. Vad ska jag göra??
Quote from Camilla Höög on 22 May 2013, 17:25Gör en "Force Send". Då ska alla pass i klockan skickas till datorn. Vad som händer med de som redan överförts tidigare vet jag inte. Det kanske blir dubbletter...eller inte.
Håll inne menu -> välj Settings -> ANT+ -> Computer -> Force Send -> Yes
Gör en "Force Send". Då ska alla pass i klockan skickas till datorn. Vad som händer med de som redan överförts tidigare vet jag inte. Det kanske blir dubbletter...eller inte.
Håll inne menu -> välj Settings -> ANT+ -> Computer -> Force Send -> Yes
Quote from Funbeat user on 23 May 2013, 08:28Tack!
Alla filer fördes över till garmin connect och sen gjorde jag en hämtning via funbeat direkt från klockan och då markerade den bara de pass som inte tidigare var överförda.
Tack!
Alla filer fördes över till garmin connect och sen gjorde jag en hämtning via funbeat direkt från klockan och då markerade den bara de pass som inte tidigare var överförda.