Forum

Forum Navigation
You need to log in to create posts and topics.

Jag har förmodligen missat någon avgörande grej, men nu är jag lite lat och orkar inte leta igenom hela Så fungerar Funbeat-forumet så jag ställer en ny fråga istället.

När jag ska lägga till ett nytt träningspass, som jag inte haft förut, i det här fal

Det verkar som om man bara får c:a 27-29 st alternativ oavsett om man skriver nåt först eller inte...det måste vara en bug!

Om du i stället skriver cykling - t , så får du upp cykling - transport och lite andra transportcyklingsvarianter bara att välja 🙂

Men visst är det en bugg 🙁

Skriv "jobbet" så hamnar du rätt

Mikael (t+)

Tack, borde ju också tänkt så långt som att skriva cykling - t... hehe 😉

Det är en bugg oavsett, för om jag vill ha löpning, då vill jag kunna välja mellan ALLA som innehåller löpning och inte ens det går. Sen kanske jag ibland vill få kika igenom alla alternativ för att se vad det jag har gjort går att registrera som och då b

Ja, jag håller med dig Jessie, nu gick ju mitt lilla problem att lösa eftersom jag visste exakt vilket alternativ jag skulle välja och därför kunde specificera sökningen, men så är det ju inte alltid. Tyckte mao också det var bättre förr när man fick upp

Jag vill också få upp hela listan som man fick förr.

Jag vill inte ha någon lista alls. 😉