Quote from Guest on 26 April 2014, 07:44Hej! Jag har tidigare använt möjligheten att föra över rundor från Funbeat till Google Earth för att på så sätt kunna navigera mig fram. Väldigt smidigt att mha telefonen kunna navigera sig fram på en ny runda. Tyvärr fungerar detta inte alls längre. På d
Hej! Jag har tidigare använt möjligheten att föra över rundor från Funbeat till Google Earth för att på så sätt kunna navigera mig fram. Väldigt smidigt att mha telefonen kunna navigera sig fram på en ny runda. Tyvärr fungerar detta inte alls längre. På d
Quote from Elias Engqvist on 26 April 2014, 07:54Gissar att du (liksom jag) använder chrome? Där funkar det inte för mig heller men det funkar i safari!
Gissar att du (liksom jag) använder chrome? Där funkar det inte för mig heller men det funkar i safari!
Quote from Funbeat user on 26 April 2014, 21:11Jag kör via Safari och det fungerar inte där tyvärr. Det är precis som att Google Earth inte läser in rutten. Google Earth öppnas men zoomar in på föregående plats.
Jag kör via Safari och det fungerar inte där tyvärr. Det är precis som att Google Earth inte läser in rutten. Google Earth öppnas men zoomar in på föregående plats.