Quote from Guest on 4 July 2011, 20:37Hej!
Ett litet problem med 405CX. När jag överför data får jag med gamla pass som jag har raderat från klockan. Det är gamla pass som endast kom till för att testa klockan så jag vill inte ha med dom i Training center. Jag får således radera en bunt med
Hej!
Ett litet problem med 405CX. När jag överför data får jag med gamla pass som jag har raderat från klockan. Det är gamla pass som endast kom till för att testa klockan så jag vill inte ha med dom i Training center. Jag får således radera en bunt med
Quote from Funbeat user on 4 July 2011, 20:47Töm "history"-katalogen på datorn, det är därifrån GTC tar dem. Sök lite i forumet här, det finns flera trådar på det temat.
Töm "history"-katalogen på datorn, det är därifrån GTC tar dem. Sök lite i forumet här, det finns flera trådar på det temat.
Quote from Funbeat user on 4 July 2011, 20:50Alltså ANT-agentens history-dir- radera det
På Win7 finns den som regel här: C:UsersuserAppDataRoamingGARMINDevicesidHistory
Alltså ANT-agentens history-dir- radera det
På Win7 finns den som regel här: C:UsersuserAppDataRoamingGARMINDevicesidHistory
Quote from Funbeat user on 4 July 2011, 23:34Och det verkar som att det var hela lösningen! Stort tack!
/Per
Och det verkar som att det var hela lösningen! Stort tack!
/Per