Quote from Guest on 16 August 2010, 15:08Hej!
Tycker att pulsbandet på Garmin Forerunner 305 är lite för stort även om jag har det på minsta. Det kasar ner hela tiden vilket är enormt störigt. Såg att man kan köpa en mindre del till den på Garmins hemsida, men finns det ingen i Sverige som sälje
Hej!
Tycker att pulsbandet på Garmin Forerunner 305 är lite för stort även om jag har det på minsta. Det kasar ner hela tiden vilket är enormt störigt. Såg att man kan köpa en mindre del till den på Garmins hemsida, men finns det ingen i Sverige som sälje
Quote from Funbeat user on 16 August 2010, 15:18Jag har 405:an och ett lika (för) långt band. Jag sätter fast det under resåren på sportBH:n. Det tycker jag funkar bra 🙂
Jag har 405:an och ett lika (för) långt band. Jag sätter fast det under resåren på sportBH:n. Det tycker jag funkar bra 🙂
Quote from Funbeat user on 16 August 2010, 15:30Sy om den elastiska delen, så slipper man betala extra för att köpa en ny del. 😉
Sy om den elastiska delen, så slipper man betala extra för att köpa en ny del. 😉
Quote from Funbeat user on 16 August 2010, 18:37Som sagt, sy in det. Eller om du inte har symaskin - lämna in det hos sömmerska, kan inte kosta många kronor.
Som sagt, sy in det. Eller om du inte har symaskin - lämna in det hos sömmerska, kan inte kosta många kronor.
Quote from Funbeat user on 16 August 2010, 21:33Vill ju helst inte sy... inte min starka sida. Men kanske värt att lämna hos sömmerska... har ändå lite andra grejer att lämna där. Trist att Garmin inte har olika storlekar på bandet. Känns som det skiljer sig lite mellan män och kvinnor...
Vill ju helst inte sy... inte min starka sida. Men kanske värt att lämna hos sömmerska... har ändå lite andra grejer att lämna där. Trist att Garmin inte har olika storlekar på bandet. Känns som det skiljer sig lite mellan män och kvinnor...
Quote from Funbeat user on 18 August 2010, 13:49jag kör med en säkerhetsnål, funkar superbra!
jag kör med en säkerhetsnål, funkar superbra!