Quote from Guest on 11 April 2013, 15:43Hej!
Mellan 2002-2010 har jag kört med polar och deras program (Polar Precision Performance).
Sen gick jag över till Garmin och började använda SportTracks 3.
Och nu börjar jag fundera på att samla allt på ett ställe, hur ska jag gå till väga?
Föra över
Hej!
Mellan 2002-2010 har jag kört med polar och deras program (Polar Precision Performance).
Sen gick jag över till Garmin och började använda SportTracks 3.
Och nu börjar jag fundera på att samla allt på ett ställe, hur ska jag gå till väga?
Föra över
Quote from Camilla Höög on 11 April 2013, 15:53Är det på Funbeat du vill ha allt?
Du får testa dig fram och se vad som fungerar smidigast.
Funbeat kan importera HRM-filer som du får ut från Polar Precision Performance. Testa att göra en import av en sån fil och se hur det blir.Till Sporttracks så f
Är det på Funbeat du vill ha allt?
Du får testa dig fram och se vad som fungerar smidigast.
Funbeat kan importera HRM-filer som du får ut från Polar Precision Performance. Testa att göra en import av en sån fil och se hur det blir.
Till Sporttracks så f
Quote from Funbeat user on 11 April 2013, 16:13Jag höll också på med att försöka föra över allt aktiviteter men oavsett hur jag gjorde skulle den bli en oändlig massa handpåläggning. Slutade med att jag klumnpade ihop aktiviteterna årsvis och reggade historiken så istället.
Jag höll också på med att försöka föra över allt aktiviteter men oavsett hur jag gjorde skulle den bli en oändlig massa handpåläggning. Slutade med att jag klumnpade ihop aktiviteterna årsvis och reggade historiken så istället.