Quote from Guest on 28 August 2008, 19:22Är inte helt nöjd med hur detta visas i nuläget,
I nuläget ser det ut så här:
Datum Tävling TidSkulle det vara alldeles omöjligt att göra likt jogg.se & lista tävlingarna enligt följande?
Datum Tävling Distans Tid Min/km
Enkelt och tydlig
Är inte helt nöjd med hur detta visas i nuläget,
I nuläget ser det ut så här:
Datum Tävling Tid
Skulle det vara alldeles omöjligt att göra likt jogg.se & lista tävlingarna enligt följande?
Datum Tävling Distans Tid Min/km
Enkelt och tydlig
Quote from Funbeat user on 28 August 2008, 19:32Jag instämmer i att ovanstående skulle vara det optimala, men det får nog inte plats i nuvarande kolumnbredd!! Visst kan man minska teckensnittet lite, men det blir ändå trångt.
I mitt fall (massvis med tävlingar (H)) kan man lätt utgå ifrån att både de
Jag instämmer i att ovanstående skulle vara det optimala, men det får nog inte plats i nuvarande kolumnbredd!! Visst kan man minska teckensnittet lite, men det blir ändå trångt.
I mitt fall (massvis med tävlingar (H)) kan man lätt utgå ifrån att både de
Quote from Funbeat user on 28 August 2008, 19:38Det ska ju vara km/h.
Det ska ju vara km/h.
Quote from Donald Isaksson on 29 August 2008, 12:13Markus, du har helt rätt i att det blir svårt o klämma in i den nuvarande kolumnen men du påpekar också helt riktigt att den nuvarande formen med datum, månad & år kanske känns onödig. Man kan ju kort o gott skriva 27/9 istället för 27 sep 2008, då har me
Markus, du har helt rätt i att det blir svårt o klämma in i den nuvarande kolumnen men du påpekar också helt riktigt att den nuvarande formen med datum, månad & år kanske känns onödig. Man kan ju kort o gott skriva 27/9 istället för 27 sep 2008, då har me
Quote from Funbeat user on 29 August 2008, 13:15😀
Olle arvode ->David?
😉
😀
Olle arvode ->David?
😉
Quote from Funbeat user on 29 August 2008, 14:01Jag tror att David syftar på att enheten min/km passar bra för löptävlingar. För cykling är det km/h som är relevant.
Jag tror att David syftar på att enheten min/km passar bra för löptävlingar. För cykling är det km/h som är relevant.
Quote from Funbeat user on 29 August 2008, 14:38Antingen SI-enheter eller Km/h. Inga andra varianter är relevanta.
Antingen SI-enheter eller Km/h. Inga andra varianter är relevanta.
Quote from Funbeat user on 29 August 2008, 14:43Isf får du också nöja dig med m/s David, ngn rättvisa måste det vara.
Isf får du också nöja dig med m/s David, ngn rättvisa måste det vara.
Quote from Funbeat user on 29 August 2008, 14:46För mig är det lugnt. Jag kan titta på min hastighetsmätare om det intresserar mig.
För mig är det lugnt. Jag kan titta på min hastighetsmätare om det intresserar mig.
Quote from Funbeat user on 29 August 2008, 14:47Jag med!
Jag med!