Quote from Guest on 23 April 2008, 13:22Vet inte om det finns någon del för det här så ja la det här
en sak ja skulle vilja ha är att målet håller på tills ja stänger ner det så man slipper sätta ett slut tid
expmepl ja vill gymma 3 gånger i veckan till obestämd tid inte ett år framöver eller
Vet inte om det finns någon del för det här så ja la det här
en sak ja skulle vilja ha är att målet håller på tills ja stänger ner det så man slipper sätta ett slut tid
expmepl ja vill gymma 3 gånger i veckan till obestämd tid inte ett år framöver eller
Quote from Funbeat user on 23 April 2008, 13:32Beträffande slutdatum för mål så kan du ju ange t ex 2010-12-31 eller senare. Egentligen finns det inget skäl som jag ser det att ha mål som arkiveras, kanske om man byter mål helt och hållet, annars är det trevligt att se ett veckomål utvecklas över tide
Beträffande slutdatum för mål så kan du ju ange t ex 2010-12-31 eller senare. Egentligen finns det inget skäl som jag ser det att ha mål som arkiveras, kanske om man byter mål helt och hållet, annars är det trevligt att se ett veckomål utvecklas över tide
Quote from Galderma Fritidsförening on 24 April 2008, 13:52Det där med kategorier gäller ju egentligen inte bara målen... Det skulle ju även vara användbart t.ex. när man registrerar träning. Så slipper man bläddra genom en jättelång lista.
Det där med kategorier gäller ju egentligen inte bara målen... Det skulle ju även vara användbart t.ex. när man registrerar träning. Så slipper man bläddra genom en jättelång lista.
Quote from Funbeat user on 24 April 2008, 18:05Men när man registrerar träning så är ju dom träningarna man brukar använda längst upp så då behöver man inte bläddra så mkt. Det är ju bra iaf 🙂
Men när man registrerar träning så är ju dom träningarna man brukar använda längst upp så då behöver man inte bläddra så mkt. Det är ju bra iaf 🙂
Quote from Galderma Fritidsförening on 24 April 2008, 22:50ja det är jättebra, men jag tycker fortfarande det där med kategorier är en bra idé 🙂
ja det är jättebra, men jag tycker fortfarande det där med kategorier är en bra idé 🙂
Quote from Funbeat user on 25 April 2008, 22:29Hmm... kanske är bra med kategorier, MEN det är inte så jobbigt att om man nu söker karate i listan - markera så att listan är aktiv och sedan trycka "k" och kanske till och med "kar" så kommer man direkt på karate - och under karate så finns det olika va
Hmm... kanske är bra med kategorier, MEN det är inte så jobbigt att om man nu söker karate i listan - markera så att listan är aktiv och sedan trycka "k" och kanske till och med "kar" så kommer man direkt på karate - och under karate så finns det olika va
Quote from Galderma Fritidsförening on 26 April 2008, 21:23ja, men prova tryck på L istället... är man ute efter Löpning så får man i alla fall bläddra en del...
ja, men prova tryck på L istället... är man ute efter Löpning så får man i alla fall bläddra en del...
Quote from Funbeat user on 27 April 2008, 21:24Jag tycker inte det fungerar så mycket annorlunda med löpning... Klicka och börja skriv löpning. Skriver man hyfsat normalsnabbt (vad det nu innebär(?)) så kommer man direkt på löpningen.
Men vad vet jag. jag kanske endast är en konservativ tråkmåns.
Jag tycker inte det fungerar så mycket annorlunda med löpning... Klicka och börja skriv löpning. Skriver man hyfsat normalsnabbt (vad det nu innebär(?)) så kommer man direkt på löpningen.
Men vad vet jag. jag kanske endast är en konservativ tråkmåns.