Quote from Guest on 27 March 2011, 15:22Diagramen över träningstid/sträcka autoscalas. Jag skulle vilja att det övre värdet i skala avrundas lite annorlunda, som nu verkar det vara till närmast övre 100-tals minuter på tex veckan. Istället tycker jag man skulle kunna
a) avrunda till närmast övr
Diagramen över träningstid/sträcka autoscalas. Jag skulle vilja att det övre värdet i skala avrundas lite annorlunda, som nu verkar det vara till närmast övre 100-tals minuter på tex veckan. Istället tycker jag man skulle kunna
a) avrunda till närmast övr
Quote from Funbeat user on 27 March 2011, 15:32Jag tror det är ändrat nu, den här "träning senaste 30 dagarna" jag ahr på min förstasida är intervallen i alla fall i 20 minuters intervall,så det blir lätt att dela med 60. Även om man visar träningen per månad är de för mig delbart med 600. (t+).
För
Jag tror det är ändrat nu, den här "träning senaste 30 dagarna" jag ahr på min förstasida är intervallen i alla fall i 20 minuters intervall,så det blir lätt att dela med 60. Även om man visar träningen per månad är de för mig delbart med 600. (t+).
För