Quote from Guest on 10 September 2013, 08:39Hade det varit möjligt att skapa snabbregistreringsknappar för pass som man genomför ofta? Vissa av mina pass är "bulkpass" där jag inte är så noga med exakt tid och avstånd. Ett exempel är när jag cyklar fram och tillbaka till jobbet. Ett annat är simpas
Hade det varit möjligt att skapa snabbregistreringsknappar för pass som man genomför ofta? Vissa av mina pass är "bulkpass" där jag inte är så noga med exakt tid och avstånd. Ett exempel är när jag cyklar fram och tillbaka till jobbet. Ett annat är simpas
Quote from Funbeat user on 10 September 2013, 08:49Smart idé. Det stödjer jag.
Smart idé. Det stödjer jag.
Quote from Funbeat user on 10 September 2013, 09:40Bra idé!
Till dess kommer man långt på att lägga upp ett träningsprogram.
Träningstyp, sträcka, tid etc kan då redan vara klart, men man är tvungen att ange träningsredskap och ev kommentar så det är inte klockrent.
Bra idé!
Till dess kommer man långt på att lägga upp ett träningsprogram.
Träningstyp, sträcka, tid etc kan då redan vara klart, men man är tvungen att ange träningsredskap och ev kommentar så det är inte klockrent.
Quote from Funbeat user on 10 September 2013, 09:42Jag brukar kopiera förra passet på den typen av pass och bara byta datum...
(men vet inte om det funkar i appen - där är jag inte så ofta)
Jag brukar kopiera förra passet på den typen av pass och bara byta datum...
(men vet inte om det funkar i appen - där är jag inte så ofta)
Quote from Funbeat user on 10 September 2013, 09:45Fast träningsprogram måste man fylla i varenda pass. Det tar inte mindre tid. Jag vet, för jag tänkte likadant när jag ville förregistrera min simkurs som går varje söndag på samma tid och har samma tidslängd. Jag började göra ett träningsprogram och inså
Fast träningsprogram måste man fylla i varenda pass. Det tar inte mindre tid. Jag vet, för jag tänkte likadant när jag ville förregistrera min simkurs som går varje söndag på samma tid och har samma tidslängd. Jag började göra ett träningsprogram och inså
Quote from Funbeat user on 10 September 2013, 09:46Åh. Kopiera pass är ju smart! Det tänkte jag inte ens på!
Åh. Kopiera pass är ju smart! Det tänkte jag inte ens på!
Quote from Funbeat user on 10 September 2013, 10:30den heter kopia 😉
du vet att du kan kopiera pass. även i appen.
edit: oops jag började skriver mitt inlägg fick samtal och då han ni andra att svara innan.
med kopia få du även runda
den heter kopia 😉
du vet att du kan kopiera pass. även i appen.
edit: oops jag började skriver mitt inlägg fick samtal och då han ni andra att svara innan.
med kopia få du även runda
Quote from Funbeat user on 10 September 2013, 11:34@Ryan:
Android. Finns ingen kopierafunktion tillgänglig. Jag kan skapa, redigera och radera enbartNu tar det ju inte en evig tid direkt att skriva in men man slipper retliga felskrivningar som att man cyklat 2,6 km på en timme och simmat 30 km på samma
@Ryan:
Android. Finns ingen kopierafunktion tillgänglig. Jag kan skapa, redigera och radera enbart
Nu tar det ju inte en evig tid direkt att skriva in men man slipper retliga felskrivningar som att man cyklat 2,6 km på en timme och simmat 30 km på samma
Quote from Funbeat user on 10 September 2013, 13:44Om du går in i kalendern så står det Visa, Redigera, Kopiera och Radera under varje pass.
Om du går in i kalendern så står det Visa, Redigera, Kopiera och Radera under varje pass.
Quote from Funbeat user on 10 September 2013, 14:34@Magnus: Vilken version har du? Jag kör FunBeat för Android 0.9.27 och där finns det Min träning, Nyheter och Vänner som grundval.
Min träning visar alla passen historiskt och där finns bara valmöjligheterna
Radera, Lägg till kommentar eller RedigeraHe
@Magnus: Vilken version har du? Jag kör FunBeat för Android 0.9.27 och där finns det Min träning, Nyheter och Vänner som grundval.
Min träning visar alla passen historiskt och där finns bara valmöjligheterna
Radera, Lägg till kommentar eller Redigera
He