Quote from Guest on 14 September 2011, 15:39Nu när det ändå är massa ändringsförslag uppe i luften tänkte jag slå till med att komma med en trevlig förbättring gällande blog och träningspass. I dessa kan man ju ha bilder och de hamnar ju alltid längst ner vilket är lite trist.
En bättre lösning s
Nu när det ändå är massa ändringsförslag uppe i luften tänkte jag slå till med att komma med en trevlig förbättring gällande blog och träningspass. I dessa kan man ju ha bilder och de hamnar ju alltid längst ner vilket är lite trist.
En bättre lösning s
Quote from Funbeat user on 14 September 2011, 15:49(t+) Ett mycket bra förslag
(t+) Ett mycket bra förslag
Quote from Funbeat user on 14 September 2011, 15:54Mikael, jag vet... 😉 .... 😀
Mikael, jag vet... 😉 .... 😀
Quote from Funbeat user on 14 September 2011, 16:03Du kan redan göra detta idag:
1. Ladda upp dina bilder i ditt blogginlägg.
2. Klicka i "vänta med att publicera, spara i Utkast" och spara.
3. Klicka på "Visa ej publicerade inlägg": här ser du ditt blogginlägg med bilden. Högerklicka på bilden, välj "Co
Du kan redan göra detta idag:
1. Ladda upp dina bilder i ditt blogginlägg.
2. Klicka i "vänta med att publicera, spara i Utkast" och spara.
3. Klicka på "Visa ej publicerade inlägg": här ser du ditt blogginlägg med bilden. Högerklicka på bilden, välj "Co
Quote from Funbeat user on 14 September 2011, 16:05Sen kan vi diskutera hur smidigt det är att göra det, men det går! 😀
Sen kan vi diskutera hur smidigt det är att göra det, men det går! 😀
Quote from Funbeat user on 14 September 2011, 16:10Intressant lösning. 🙂 Jag visste inte att bilder man laddat upp men sedan tagit bort fortfarande ligger lagrade på servern, låter faktiskt obra....
Intressant lösning. 🙂 Jag visste inte att bilder man laddat upp men sedan tagit bort fortfarande ligger lagrade på servern, låter faktiskt obra....
Quote from Funbeat user on 14 September 2011, 16:15Jo. 🙂
Sen går det inte att göra samma sak i träningsregistreringar, för där fungerar inte "BILD"-funktionaliteten. Det får gärna fungera på samma sätt var man än fyller i saker, oavsett om du skriver ett PM, forumsinlägg, ett bloginlägg, en träningsreg
Jo. 🙂
Sen går det inte att göra samma sak i träningsregistreringar, för där fungerar inte "BILD"-funktionaliteten. Det får gärna fungera på samma sätt var man än fyller i saker, oavsett om du skriver ett PM, forumsinlägg, ett bloginlägg, en träningsreg
Quote from Funbeat user on 14 September 2011, 16:30Det finns saker på bildsidan som borde åtgärdas långt innan något garnityr. Bildströmmen borde utökas med X rader och endast en bild per blogg-träning. Då blir det en mer levande site.
Det finns saker på bildsidan som borde åtgärdas långt innan något garnityr. Bildströmmen borde utökas med X rader och endast en bild per blogg-träning. Då blir det en mer levande site.
Quote from Funbeat user on 14 September 2011, 16:33Varför begränsa antalet bilder per blogg/träning? Hur skulle det bidra till att sajten blir mer levande?
Varför begränsa antalet bilder per blogg/träning? Hur skulle det bidra till att sajten blir mer levande?
Quote from Funbeat user on 14 September 2011, 16:36Nu gällde det att begränsa bildantalet i Bildströmmen(som är begränsad) så vi slipper att se samma stubbe-träd-nuna på alla bilderna i Bildströmmen. Det gällde inte antalet i bloggen-träningen.
Nu gällde det att begränsa bildantalet i Bildströmmen(som är begränsad) så vi slipper att se samma stubbe-träd-nuna på alla bilderna i Bildströmmen. Det gällde inte antalet i bloggen-träningen.