Quote from Guest on 3 September 2014, 15:12Hej!
det är så att jag anmält mig till en cykeltävling!
den går av stapeln söndagen den 7 september!
och är av typen racertävling! tänkte höra om det är någon med lite goda råd angående kost och tävling såhär några dagar innan tävling??
kan säga att jag
Hej!
det är så att jag anmält mig till en cykeltävling!
den går av stapeln söndagen den 7 september!
och är av typen racertävling! tänkte höra om det är någon med lite goda råd angående kost och tävling såhär några dagar innan tävling??
kan säga att jag
Quote from Funbeat user on 3 September 2014, 15:22Hel och ren cykel (fixa två dagar innan), kör någon mil och kolla att allt är som det ska. Gör inga förändringar. Banan i ryggfickan och vatten (eller sportdryck som du är van vid) i flaskorna. Se till att inte komma proppmätt till startlinjen. Kolla in v
Hel och ren cykel (fixa två dagar innan), kör någon mil och kolla att allt är som det ska. Gör inga förändringar. Banan i ryggfickan och vatten (eller sportdryck som du är van vid) i flaskorna. Se till att inte komma proppmätt till startlinjen. Kolla in v
Quote from Berit Bengtson on 3 September 2014, 17:00Tony Levinsson:
> det är så att jag anmält mig till en cykeltävling!
> den går av stapeln söndagen den 7 september!
> och är av typen racertävling!Grattis
Men eftersom tävlingar kräver tävlingslicens, som är allra vanligast att få via en cykelklubb, s
Tony Levinsson:
> det är så att jag anmält mig till en cykeltävling!
> den går av stapeln söndagen den 7 september!
> och är av typen racertävling!
Grattis
Men eftersom tävlingar kräver tävlingslicens, som är allra vanligast att få via en cykelklubb, s
Quote from Funbeat user on 3 September 2014, 17:35Hej! tack så mycket för tipsen Magnus!
den rundan jag skall göra räknas som ett motionslopp och kräver varken tävlingslicens eller något medlemskap inom någon klubb! har länge funderat på att gå med i klubb men jobbar tyvärr kväll 5 dagar i veckan så hinn
Hej! tack så mycket för tipsen Magnus!
den rundan jag skall göra räknas som ett motionslopp och kräver varken tävlingslicens eller något medlemskap inom någon klubb! har länge funderat på att gå med i klubb men jobbar tyvärr kväll 5 dagar i veckan så hinn
Quote from Berit Bengtson on 3 September 2014, 20:01OK
är Mjörn runt loppet du skall cykla?
http://mjornrunt.se/wp-content/uploads/2014/06/Inbjudan-info-mjornrunt.pdfOm du inte har cyklat så mkt med andra tidigare så är det väl att få till en bra "resa" i en bra klunga du bör satsa på.
Försök hitta en kl
OK
är Mjörn runt loppet du skall cykla?
http://mjornrunt.se/wp-content/uploads/2014/06/Inbjudan-info-mjornrunt.pdf
Om du inte har cyklat så mkt med andra tidigare så är det väl att få till en bra "resa" i en bra klunga du bör satsa på.
Försök hitta en kl
Quote from Funbeat user on 3 September 2014, 22:01Japp stämmer bra de! 🙂 tack för råden!
Japp stämmer bra de! 🙂 tack för råden!
Quote from Funbeat user on 4 September 2014, 08:35Tony, Mjörn runt är trevligt men absolut inte en cykeltävling.
Magnus råd är bra oavsett!
Tony, Mjörn runt är trevligt men absolut inte en cykeltävling.
Magnus råd är bra oavsett!
Quote from Berit Bengtson on 13 September 2014, 18:01Tony:
Hur gick det på Mjörn runt?
Tony:
Hur gick det på Mjörn runt?