Quote from Guest on 17 April 2008, 07:15För att påminna oss om förra veckans firande av att FunBeat passerade 30000 medlemmar så lanseras idag några fina förbättringar.
1) Mer valfrihet i FunBeat! Fler "boxar" och dessutom möjlighet att välja boxar på sidan Min träning. Se kommande nyhet/inläg
För att påminna oss om förra veckans firande av att FunBeat passerade 30000 medlemmar så lanseras idag några fina förbättringar.
1) Mer valfrihet i FunBeat! Fler "boxar" och dessutom möjlighet att välja boxar på sidan Min träning. Se kommande nyhet/inläg
Quote from Galderma Fritidsförening on 17 April 2008, 07:25Kanonbra Olle! 🙂
Kanonbra Olle! 🙂
Quote from Funbeat user on 17 April 2008, 08:19(t+)
(t+)
Quote from Bjarne Lewin on 17 April 2008, 08:22Fast jag hade hällre sett det i exakta tal. Att varje dag kunna se hur antalet medlemmar ökar. Det hade jag villat!
Fast jag hade hällre sett det i exakta tal. Att varje dag kunna se hur antalet medlemmar ökar. Det hade jag villat!
Quote from Lotta Lindström on 17 April 2008, 08:40Jättebra att "logga in" sidan försvann. Har irriterat mig på den eftersom jag alltid hamnat där av nån anledning. 🙂
Jättebra att "logga in" sidan försvann. Har irriterat mig på den eftersom jag alltid hamnat där av nån anledning. 🙂
Quote from Andreas Björklund on 17 April 2008, 12:04NICE!! 😀
NICE!! 😀
Quote from Funbeat user on 17 April 2008, 15:39Tack! (t+)
Tack! (t+)