Quote from Guest on 11 July 2008, 15:56Hej, jag har ett önskemål om ny funktionalitet
Jag skulle vilja att olika aktiviteter har olika färger i kalendern. För att tex snabbt kunna se på ett ungefär hur många pass styrka eller löpning det blir per vecka.
tex så skulle man kunna ange färg vid
Hej, jag har ett önskemål om ny funktionalitet
Jag skulle vilja att olika aktiviteter har olika färger i kalendern. För att tex snabbt kunna se på ett ungefär hur många pass styrka eller löpning det blir per vecka.
tex så skulle man kunna ange färg vid
Quote from Funbeat user on 11 July 2008, 16:06Det vore en mycket bra funktion!
Det vore en mycket bra funktion!
Quote from Bjarne Lewin on 11 July 2008, 16:38Du kan filtrera i din kalender och bara välja tex löpning eller styrketräning och på det sättet hitta den informationen du vill ha. På sidan min tränning finns en flik kallad diagram den tycker jag också är mkt användbar till sånt men man får leka runt li
Du kan filtrera i din kalender och bara välja tex löpning eller styrketräning och på det sättet hitta den informationen du vill ha. På sidan min tränning finns en flik kallad diagram den tycker jag också är mkt användbar till sånt men man får leka runt li
Quote from Funbeat user on 11 July 2008, 17:33Jo visst kan man filtrera! Färgmarkering kvarstår dock som önskemål 😉
Jo visst kan man filtrera! Färgmarkering kvarstår dock som önskemål 😉
Quote from Funbeat user on 11 July 2008, 19:11Färgmärkning använder jag i mitt gamla PC-program. Suveränt bra för en snabb översikt. Är ju också väldigt enkelt att få till rent tekniskt.
Färgmärkning använder jag i mitt gamla PC-program. Suveränt bra för en snabb översikt. Är ju också väldigt enkelt att få till rent tekniskt.