Quote from Guest on 25 February 2007, 06:06Hallå Olle, rätta mig om ja har fel. Men hmm...brukade inte dagens datum vara en speciell gul färg i kalendern, så man såg vilken dag som är "idag"?
Ser inte det nu i kalendern och undrar om du har tagit bort det? Eller om ja drömt 😉
Hallå Olle, rätta mig om ja har fel. Men hmm...brukade inte dagens datum vara en speciell gul färg i kalendern, så man såg vilken dag som är "idag"?
Ser inte det nu i kalendern och undrar om du har tagit bort det? Eller om ja drömt 😉
Quote from Funbeat user on 25 February 2007, 06:16Du har rätt, Karin. Alla dagar var vita utom dagens som nästan var senapsgul. Nu är alla kycklinggula.......eller beiga (!?)
Edit: har nog kommit på det......om du lagt in planerad träning på dagens datum, ändras färgen till "dagen-är-över-färg".
Du har rätt, Karin. Alla dagar var vita utom dagens som nästan var senapsgul. Nu är alla kycklinggula.......eller beiga (!?)
Edit: har nog kommit på det......om du lagt in planerad träning på dagens datum, ändras färgen till "dagen-är-över-färg".
Quote from mårten jansson on 25 February 2007, 09:56För mig ser det ut som innan:
-dagar utan träning, vita.
-dagar med träning, beiga (typ)
-idag, gul.
För mig ser det ut som innan:
-dagar utan träning, vita.
-dagar med träning, beiga (typ)
-idag, gul.
Quote from Christer Heinbäck on 25 February 2007, 10:02Min ser också ut som vanligt. (som Denize)
Min ser också ut som vanligt. (som Denize)
Quote from Funbeat user on 25 February 2007, 10:05Men Denize, du har inte lagt in någon träning idag, då ser det ut så, men så fort du lägger in en aktivitet, blir det samma gulhet som de andra. 🙂
Samma gäller Sandra 😉
Men Denize, du har inte lagt in någon träning idag, då ser det ut så, men så fort du lägger in en aktivitet, blir det samma gulhet som de andra. 🙂
Samma gäller Sandra 😉
Quote from mårten jansson on 25 February 2007, 10:10aha nu fattar jag! Det är ju lite dumt..
aha nu fattar jag! Det är ju lite dumt..
Quote from Lotta Lindström on 25 February 2007, 11:56Min kalender visar gult idag trots att jag inte lagt in något.
edit: Glöm det. Måste lära mig läsa inläggen ordentligt innan jag skriver nåt. (#)
Min kalender visar gult idag trots att jag inte lagt in något.
edit: Glöm det. Måste lära mig läsa inläggen ordentligt innan jag skriver nåt. (#)
Quote from Lena Bjerlöw on 25 February 2007, 16:13Ahaa...så de syns inte för att man har lagt in planerad träning. Okej. Då fattar jag.
Lite synd, för ja brukar lägga in planerad träning på de de flesta av veckans dagar...
Ahaa...så de syns inte för att man har lagt in planerad träning. Okej. Då fattar jag.
Lite synd, för ja brukar lägga in planerad träning på de de flesta av veckans dagar...