Forum

Forum Navigation
You need to log in to create posts and topics.

En sak som jag skulle vilja ändra på är stapeln som visar hur många procent av mitt mål jag nått. Den är röd ända tills jag nått 100% och jag tycker inte den borde bli röd förrän jag verkligen misslyckats med att nå målet. Fram tills dess kan den va vilke

Gult hade väl varit en bra färg. Då får vi hela trafikljuset.

Det finns en annan tråd kring nedstående men jag tyckte det passade bra att nämna det här igen:
Det skulle vara fint om staplarnas längd visade hur många procent man uppnått. Om man sätter upp

Men vad beror det på Anders? Att du har så många olika målsorter eller? Jag har ju bara minuter som mål och hos mig ser det inte ut så där tror jag. Får man olika långa staplar beroende på målets natur?

Det beror på att det är olika mål, dvs. de har inget att relatera till förutom sig själv. Om du däremot har ett mål som löper över flera år, månader eller veckor (så att det är flera staplar inom samma mål) då jämförs de med varandra och den längsta blir

Ja, det är lite konstigt det här m målstaplarna tycker jag med... tycker fortfarande att målen ska ses i kalendern igen!!!! Om man då har flera så kan de ju antingen vara i var sin färg (ala office-kalendern ;)) El så får man ha ett stopp på antal mål som

Jag vill se mina mål på första sidan, före allt annat 🙂

Håller med dig Stina. Om man ska ändra nåt så är det målen på förstasidan först, färgen är sekundär.

Målprocenten kommer snart tillbaka i kalendern! Håll ut några dagar till bara. 🙂

Ja jippi. Tack Olle 🙂

Tack Olle, men jag saknar en bild av målen väl synligt på min förstasida. Det är faktiskt det enda jag tyckte var bättre med Piggeliln.