Quote from Guest on 23 May 2008, 22:19Skulle det inte vara en bra idé att implementera funktionalitet som förhindrar dubbelposter?
När man postar: gör en sökning och se om exakt samma inlägg (samma användare, text och tråd) redan existerar och är mindre än t.ex. en minut gammalt - i så fall,
Skulle det inte vara en bra idé att implementera funktionalitet som förhindrar dubbelposter?
När man postar: gör en sökning och se om exakt samma inlägg (samma användare, text och tråd) redan existerar och är mindre än t.ex. en minut gammalt - i så fall,
Quote from Magnus Gelang on 23 May 2008, 22:29Va? Nu fattar jag ingenting,,,,ska jag kolla om samma användare (alltså jag själv) har skrivit ett exakt likadant inlägg alldeles nyss? Tror du inte att man skull ekomma ihåg om man hade gjort det *trött på fredagskvällen så jag fattar nog inte vad du men
Va? Nu fattar jag ingenting,,,,ska jag kolla om samma användare (alltså jag själv) har skrivit ett exakt likadant inlägg alldeles nyss? Tror du inte att man skull ekomma ihåg om man hade gjort det *trött på fredagskvällen så jag fattar nog inte vad du men
Quote from Funbeat user on 23 May 2008, 22:46Toppen förslag om det är genomförbart! (t+)
Toppen förslag om det är genomförbart! (t+)
Quote from Camilla Höög on 23 May 2008, 22:52Det blir mycket dubbelpostande....
Hur lyckas folk med det?
Det blir mycket dubbelpostande....
Hur lyckas folk med det?
Quote from Camilla Höög on 23 May 2008, 22:52Gjorde ett litet test 🙂
Blev dubbelpost om jag postade ett inlägg, backade och postade en gång till, men det var ju ganska självklart 😀
Gjorde ett litet test 🙂
Blev dubbelpost om jag postade ett inlägg, backade och postade en gång till, men det var ju ganska självklart 😀
Quote from Lars Mörrby on 24 May 2008, 08:46Det har hänt mig att jag postat, fått felmeddelande, backat och tryckt igen. Nu vet man det. Får man ett felmeddelande så kan det trots allt gått bra så man skall kolla innan man försöker igen (men kanske spara texten till en buffert innan man kollar ifa
Det har hänt mig att jag postat, fått felmeddelande, backat och tryckt igen. Nu vet man det. Får man ett felmeddelande så kan det trots allt gått bra så man skall kolla innan man försöker igen (men kanske spara texten till en buffert innan man kollar ifa
Quote from Bjarne Lewin on 24 May 2008, 08:57Ibland hör jag inte klickljudet när jag postar, råkar detta sammanfalla med att funbeat är segt och klickar jag då en gång till så kommer exakt samma inlägg två gånger.
Jag tycker att förslaget är jättebra (t+) Det skulle ju samtidigt minska antalet "OT
Ibland hör jag inte klickljudet när jag postar, råkar detta sammanfalla med att funbeat är segt och klickar jag då en gång till så kommer exakt samma inlägg två gånger.
Jag tycker att förslaget är jättebra (t+) Det skulle ju samtidigt minska antalet "OT
Quote from Lena O on 24 May 2008, 09:32Klickljudet har jag tagit bort ... ganska irriterande
Klickljudet har jag tagit bort ... ganska irriterande
Quote from Funbeat user on 24 May 2008, 10:50bullen71 m.fl: Användaren ska inte göra någon koll, det ska Funbeat-datorn göra. Det är sånt datorer är bra på.
bullen71 m.fl: Användaren ska inte göra någon koll, det ska Funbeat-datorn göra. Det är sånt datorer är bra på.
Quote from Magnus Gelang on 24 May 2008, 21:09Jaha du menar att detta ska gå automatiskt,,,,tack för förklaringen då låter förslaget mer logiskt helt plötsligt 😀
Jaha du menar att detta ska gå automatiskt,,,,tack för förklaringen då låter förslaget mer logiskt helt plötsligt 😀