Quote from Guest on 7 March 2013, 06:42Sporadiskt (då och då) verkar det som att jag hamnar i en ljudlös mode med röstcoachen när jag kör rundor som spelas in med GPS. Någon som vet vad det beror på och hur man kan avhjälpa det?
Sporadiskt (då och då) verkar det som att jag hamnar i en ljudlös mode med röstcoachen när jag kör rundor som spelas in med GPS. Någon som vet vad det beror på och hur man kan avhjälpa det?
Quote from Funbeat user on 7 March 2013, 06:52iPhone eller Android?
iPhone eller Android?
Quote from Funbeat user on 7 March 2013, 08:00Brukar hända mig med ibland! Jag har en HTC, dvs Android.
Brukar hända mig med ibland! Jag har en HTC, dvs Android.
Quote from Funbeat user on 7 March 2013, 09:49Ja, jag tror att det är Androidrelaterat. Jag har några olika HTC-telefoner och en Samsung S2.
Vad som verkar hända är att så fort man startar registrering av en runda så låser telefonen volymkontrollen. Det går då inte att ändra volymen. Har man tidiga
Ja, jag tror att det är Androidrelaterat. Jag har några olika HTC-telefoner och en Samsung S2.
Vad som verkar hända är att så fort man startar registrering av en runda så låser telefonen volymkontrollen. Det går då inte att ändra volymen. Har man tidiga
Quote from Funbeat user on 7 March 2013, 10:14Jag har varit med om det med iphone.
Jag har varit med om det med iphone.
Quote from Funbeat user on 7 March 2013, 18:15Iphone har jag!
Iphone har jag!
Quote from Funbeat user on 7 March 2013, 19:15Har också iPhone och känner igen problemet. Det är inte den vanliga ljudvolymen som påverkar speakervolymen utan någon inställning under systeminställningar, typ ringsignalsvolymen eller liknande vill jag minnas.
Har också iPhone och känner igen problemet. Det är inte den vanliga ljudvolymen som påverkar speakervolymen utan någon inställning under systeminställningar, typ ringsignalsvolymen eller liknande vill jag minnas.
Quote from Funbeat user on 8 March 2013, 16:40Jag hade samma och kunde inte fatta varför. Till slut så kom jag fram till att man var tvungen att höja volymen precis när rösten var igång annars så stod det att det var full volym... Lite samma som att du kan bara höja samtalsvolymen under samtal... Det
Jag hade samma och kunde inte fatta varför. Till slut så kom jag fram till att man var tvungen att höja volymen precis när rösten var igång annars så stod det att det var full volym... Lite samma som att du kan bara höja samtalsvolymen under samtal... Det
Quote from Funbeat user on 9 March 2013, 19:44Robert Roman hade helt rätt, när man slagit på inspelningen gick det att höja ljudet med telefonens volymkontroll. Stort tack för hjälpen, Roger!
Dock tyckte jag inte att jag hörde "Malins" röst så mycket på mitt pass idag, smög det ner till bottennivån
Robert Roman hade helt rätt, när man slagit på inspelningen gick det att höja ljudet med telefonens volymkontroll. Stort tack för hjälpen, Roger!
Dock tyckte jag inte att jag hörde "Malins" röst så mycket på mitt pass idag, smög det ner till bottennivån