Quote from Guest on 23 April 2008, 17:18Cykelcity har tydligen förra årets pinta i en mindre storlek än årets - 46, vilket förmodligen kan passa mig (tänkte gå dit och mäta på lördag).
Men hur var det nu igen.. De säger att det är samma komponenter osv, men om det är förra årets cykel (ram oc
Cykelcity har tydligen förra årets pinta i en mindre storlek än årets - 46, vilket förmodligen kan passa mig (tänkte gå dit och mäta på lördag).
Men hur var det nu igen.. De säger att det är samma komponenter osv, men om det är förra årets cykel (ram oc
Quote from Funbeat user on 23 April 2008, 17:28Likadana komponenter och vanligtvis endast färgen som skiljer!
Likadana komponenter och vanligtvis endast färgen som skiljer!
Quote from Funbeat user on 23 April 2008, 17:44Om det är förra årets modell kanske du kan deala till dig ett par pedaler eller liknande om de vill ha samma pris.
Om det är förra årets modell kanske du kan deala till dig ett par pedaler eller liknande om de vill ha samma pris.
Quote from Funbeat user on 23 April 2008, 21:36Hej Denize.
"Men hur var det nu igen.. De säger att det är samma komponenter osv, men om det är förra årets cykel (ram och komponenter) borde det vara lägre pris då?"
Ja självklart ska du ha ett bättre pris på den. Jag tycker att du borde få minst 5-10%
Hej Denize.
"Men hur var det nu igen.. De säger att det är samma komponenter osv, men om det är förra årets cykel (ram och komponenter) borde det vara lägre pris då?"
Ja självklart ska du ha ett bättre pris på den. Jag tycker att du borde få minst 5-10%
Quote from Funbeat user on 23 April 2008, 22:29Hej Denize.
Jag har tittat lite på några alternativ att jämföra med.
Wilier Escape Cofidis Xenon triple före 10000:- nu 6200:- ( >35% i rabatt)
https://www.bikebuster.se/detaljer/120110.html
Wilier WilierEvasion Veloce 2007 racercykel, före 16000:- n
Hej Denize.
Jag har tittat lite på några alternativ att jämföra med.
Wilier Escape Cofidis Xenon triple före 10000:- nu 6200:- ( >35% i rabatt)
https://www.bikebuster.se/detaljer/120110.html
Wilier WilierEvasion Veloce 2007 racercykel, före 16000:- n
Quote from Bengt Askerfelt on 24 April 2008, 06:48Om jag lyckades deala till mig handskar, pedaler, clips och cykeldator till en 08:a cykel så visst borde du få lägre pris och/eller lite medföljande saker tycker jag!
Om jag lyckades deala till mig handskar, pedaler, clips och cykeldator till en 08:a cykel så visst borde du få lägre pris och/eller lite medföljande saker tycker jag!
Quote from Funbeat user on 24 April 2008, 07:41Håkan är inte lättflörtad och han cyklar fort.
Håkan är inte lättflörtad och han cyklar fort.
Quote from ellen olsson on 24 April 2008, 07:52> Om jag lyckades deala till mig handskar, pedaler, clips och cykeldator till en 08:a cykel så visst borde du få lägre pris och/eller lite medföljande saker tycker jag!
Vem dealade du med? Anders eller Lasse?
> Om jag lyckades deala till mig handskar, pedaler, clips och cykeldator till en 08:a cykel så visst borde du få lägre pris och/eller lite medföljande saker tycker jag!
Vem dealade du med? Anders eller Lasse?
Quote from j sollerman on 24 April 2008, 08:34De är ingen big deal.
Vilken reklam?
De är ingen big deal.
Vilken reklam?
Quote from Elias Engqvist on 24 April 2008, 09:04Erente McD?
Erente McD?