Forum

Forum Navigation
You need to log in to create posts and topics.

Tänkte införskaffa cykelställ för taket och har landat i att jag nog ska ha raminfästning och det lutar åt en thule freeride 532.

Men alla trådar man läser här handlar nästan bara om vilken thule man ska ha, dvs outride (gaffelinfästning) vs. proride/fre

Aj, aj. Tur vi inte har garage. (det har vi, men det används åt allt annat än bilen) Men det låter ju tryggt att thule är kvalitet. La faktiskt in en beställning på en freeride nyss. Hoppas den kommer och att ebay inte blåser mig helt.

Det där med gaffel

@Tomas Från vilket ebay köpte du freeride´n och vad fick du betala?

@Markus: tyska eBay. Närmare bestämt från ekz ...alles fürs Auto. Fick besked att de hade skickat den idag. Ca 600:-, så det var inte mycket billigare än i Sverige men jag var sugen på att testa eBay. Och so far so good. 🙂

Kör med Mont Blanc Barracuda. Funkar perfect.

Har jobbat på Thule så jag är ju lite partisk...

Svajningen som kan uppträda vid rammonterat är inget att oroa sig för. Produkterna är rejält testade, mer än man klarar av att reproducera med en bil på allmän väg... (Bortsett från garageportar då, men du

Det råder delade meningar om vilket som är bäst. Men när det kommer till faktiska incidenter, carportar och garage exkluderat, så ser man sällan något konkret exempel på att det ena skulle vara bättre än det andra. Har själv Mont Blanc Barracuda. Valde de

Dom får ta tåget 😉