Quote from Guest on 22 August 2012, 17:20Hej,
Kör runkeeper när jag springer efetrsom där kan jag lätt lägga upp coaching-intervall. I mittt fall började jag pga skadeproblem & begynnande ålderdom med 5 minuter jogging, 5 minuter gång, och har ökat intervallet stegvis då och då så att nu kör ja
Hej,
Kör runkeeper när jag springer efetrsom där kan jag lätt lägga upp coaching-intervall. I mittt fall började jag pga skadeproblem & begynnande ålderdom med 5 minuter jogging, 5 minuter gång, och har ökat intervallet stegvis då och då så att nu kör ja
Quote from Funbeat user on 22 August 2012, 17:30Jag håller med! Sen skulle det vara jättekul om det kunde finnas en funktion där man ställer in det önskade tempot, och så säger "coachen" till en om man springer för långsamt eller för snabbt! Hittills har jag bara hittat runtastic pro som gör det 🙁
Jag håller med! Sen skulle det vara jättekul om det kunde finnas en funktion där man ställer in det önskade tempot, och så säger "coachen" till en om man springer för långsamt eller för snabbt! Hittills har jag bara hittat runtastic pro som gör det 🙁