Quote from Guest on 3 June 2009, 21:21Det vore smidigt om man även kunde kopiera andras pass på samma sätt som man kan kopiera sina egna i kalendern. Det underlättar ifall man varit ute och tränat tillsammans med en annan medlem.
Det vore smidigt om man även kunde kopiera andras pass på samma sätt som man kan kopiera sina egna i kalendern. Det underlättar ifall man varit ute och tränat tillsammans med en annan medlem.
Quote from Rasmus Olsson on 3 June 2009, 21:31Är det inte mer hälsosamt att du utför passen själv? 🙂
Är det inte mer hälsosamt att du utför passen själv? 🙂
Quote from Funbeat user on 3 June 2009, 22:24Bra idé, man har ibland sprungit med andra och man kan enkelt göra en kopia.
Bra idé, man har ibland sprungit med andra och man kan enkelt göra en kopia.
Quote from Funbeat user on 3 June 2009, 22:31inte alls tokig idé
inte alls tokig idé
Quote from Funbeat user on 4 June 2009, 05:35Det skulle vara smidigt, speciellt om träningsrundan länkad till passet också kopieras så man själv slipper rita in den om kompisen redan gjort det.
Det skulle vara smidigt, speciellt om träningsrundan länkad till passet också kopieras så man själv slipper rita in den om kompisen redan gjort det.
Quote from ellen olsson on 4 June 2009, 07:51Urkundsförfalskning! 😉
Urkundsförfalskning! 😉
Quote from Funbeat user on 4 June 2009, 08:34Tur vi har IPRED så man kan sätta dit alla som kopierar ens träningspass. 😉
Tur vi har IPRED så man kan sätta dit alla som kopierar ens träningspass. 😉
Quote from Funbeat user on 4 June 2009, 15:09Bra förslag.
Bra förslag.
Quote from Funbeat user on 4 June 2009, 15:55Om det gäller att hämta andras rundor så kan man ju tillsvidare söka upp sin träningsväns runda spara den i egna rundor och sen använda den. Så gör jag allt som oftast eftersom sambon har GPS-klocka och jag inte har det.
Får förvisso inte alla andra param
Om det gäller att hämta andras rundor så kan man ju tillsvidare söka upp sin träningsväns runda spara den i egna rundor och sen använda den. Så gör jag allt som oftast eftersom sambon har GPS-klocka och jag inte har det.
Får förvisso inte alla andra param
Quote from Elias Engqvist on 4 June 2009, 15:56Du kanske inte vill ha hans andra parametrar heller? Puls tex 🙂
Du kanske inte vill ha hans andra parametrar heller? Puls tex 🙂