Quote from Guest on 26 April 2010, 12:01Hej!
Jag är ganska ny här och vet inte om det är rätt forum, men här kommer ett litet förslag.Jag skulle vilja ha en möjlighet att lägga upp planerade pass manuellt, direkt i kalendern. Låt säga att jag jobbar mycket och därför behöver planera in mina
Hej!
Jag är ganska ny här och vet inte om det är rätt forum, men här kommer ett litet förslag.
Jag skulle vilja ha en möjlighet att lägga upp planerade pass manuellt, direkt i kalendern. Låt säga att jag jobbar mycket och därför behöver planera in mina
Quote from Funbeat user on 26 April 2010, 12:11Om du lägger upp ett pass i framtiden så BLIR det ett planerat pass.
Eller ÄR, skulle man kanske också kunna säga.
Bara genom att du sparar det.
Om du lägger upp ett pass i framtiden så BLIR det ett planerat pass.
Eller ÄR, skulle man kanske också kunna säga.
Bara genom att du sparar det.
Quote from Elias Engqvist on 26 April 2010, 12:11Det är bara att skriva in dom det! Om datumet är i framtiden blir det ett "planerat pass"
Edit: Jessie, du var aningens snabbare 🙂
Det är bara att skriva in dom det! Om datumet är i framtiden blir det ett "planerat pass"
Edit: Jessie, du var aningens snabbare 🙂
Quote from Funbeat user on 26 April 2010, 13:04Lysande, så enkelt var det visst! Tack för snabba svar!
Lysande, så enkelt var det visst! Tack för snabba svar!
Quote from Funbeat user on 26 April 2010, 17:05Hej
När du väl kört passet är det sen bara att klicka på redigera på passet och sedan spara igen så är passet gjort och och frågetecknet framför ditt planerad pass försvinner. Använder detta hela tiden då det ger en sporre för att köra!
Hej
När du väl kört passet är det sen bara att klicka på redigera på passet och sedan spara igen så är passet gjort och och frågetecknet framför ditt planerad pass försvinner. Använder detta hela tiden då det ger en sporre för att köra!