Quote from Guest on 1 May 2010, 09:34Undrar om det vore möjligt att koda värderutorna för maxpuls och medelpuls så, att man får ett varningsmeddelande om medelpulsen är högre än maxpulsen.
Har flera gånger lyckats blanda om värdena på max- och medelpuls då de är i annan ordning i PolarPers
Undrar om det vore möjligt att koda värderutorna för maxpuls och medelpuls så, att man får ett varningsmeddelande om medelpulsen är högre än maxpulsen.
Har flera gånger lyckats blanda om värdena på max- och medelpuls då de är i annan ordning i PolarPers
Quote from Funbeat user on 1 May 2010, 09:44Ingen annan som ständigt råkar ut för detta?
Ingen annan som ständigt råkar ut för detta?
Quote from Elias Engqvist on 1 May 2010, 09:46Jag tror inte jag gjort det. Men jag tycker också att dom borde sitta tvärsom.
Jag tror inte jag gjort det. Men jag tycker också att dom borde sitta tvärsom.
Quote from Christer Berg on 1 May 2010, 10:35Låter som en förnuftig kontroll att införa att medel inte är högre än max.
Låter som en förnuftig kontroll att införa att medel inte är högre än max.
Quote from Funbeat user on 1 May 2010, 20:33jag importerar all min träning från garmin-importen, så jag har inte det problemet.
jag importerar all min träning från garmin-importen, så jag har inte det problemet.