Quote from Guest on 18 June 2009, 11:12Nu när man skall skriva i en tråd så måste man öppna ett nytt fönster och sedan växla mellan det och själva tråden när man författar sitt inlägg. Vore det inte smidigt att ha en inmatningsruta under trådinläggen?
Jag tycker det skulle vara smidigt =)
Nu när man skall skriva i en tråd så måste man öppna ett nytt fönster och sedan växla mellan det och själva tråden när man författar sitt inlägg. Vore det inte smidigt att ha en inmatningsruta under trådinläggen?
Jag tycker det skulle vara smidigt =)
Quote from Funbeat user on 18 June 2009, 11:22Jo, fast då skulle den bara finnas på sista sidan av en tråd.
Jo, fast då skulle den bara finnas på sista sidan av en tråd.
Quote from Funbeat user on 18 June 2009, 11:28Inte ett måste.
Men det skulle vara en fördel, så att den som postar har sett de senaste meddelandena. Det man skall posta kanske redan har sagts/besvarats.Sedan så skulle man ju även kunna behålla "pop-up" rutan med inmatningsfältet.
Inte ett måste.
Men det skulle vara en fördel, så att den som postar har sett de senaste meddelandena. Det man skall posta kanske redan har sagts/besvarats.
Sedan så skulle man ju även kunna behålla "pop-up" rutan med inmatningsfältet.
Quote from Jan Lundquist on 18 June 2009, 12:32Det har jag också önskat och påtalat för Olle i flera år men vi har inte kommit till skott ännu. Men ju fler vi blir så kanske det blir genomfört 🙂
För det är ju genomförbart, jag vet faktiskt inget annat nätforum som har det här upplägget som Funbeat
Det har jag också önskat och påtalat för Olle i flera år men vi har inte kommit till skott ännu. Men ju fler vi blir så kanske det blir genomfört 🙂
För det är ju genomförbart, jag vet faktiskt inget annat nätforum som har det här upplägget som Funbeat