Quote from Guest on 16 August 2006, 18:01Hej! Refererar till tråd startad idag av mig ang att man aldrig får upp sig själv eller dem man lagt till på kompislistan i några av dagens träningspass. Vore det inte bättre om man kunde se precis alla oavsett om det är en själv, personer man lagt till e
Hej! Refererar till tråd startad idag av mig ang att man aldrig får upp sig själv eller dem man lagt till på kompislistan i några av dagens träningspass. Vore det inte bättre om man kunde se precis alla oavsett om det är en själv, personer man lagt till e
Quote from Mattias Schierbeck on 16 August 2006, 18:11Jag tycker att det är ett sunt resonemang bakom systemet såsom det fungerar nu. Normalt sett har jag ju koll på vad jag själv tränar, så det behöver jag inte se i listan. Likaså ser jag ju redan vad mina kompisar gör i den separata listan (den man ser sin
Jag tycker att det är ett sunt resonemang bakom systemet såsom det fungerar nu. Normalt sett har jag ju koll på vad jag själv tränar, så det behöver jag inte se i listan. Likaså ser jag ju redan vad mina kompisar gör i den separata listan (den man ser sin
Quote from Ellen Lysén on 16 August 2006, 18:15Tja, jag ser ingen anledning till att inte se det heller, men du har ju rätt i att man ser deras träning ändå. Kul att den/dom man har på listan kommer upp ibland med bild tycker jag, mer än så ger det förstås inte!
Tja, jag ser ingen anledning till att inte se det heller, men du har ju rätt i att man ser deras träning ändå. Kul att den/dom man har på listan kommer upp ibland med bild tycker jag, mer än så ger det förstås inte!