Quote from Guest on 20 August 2006, 20:57Hej! Som funktionerna tillåter i nuläget så lägger jag in vilodag på övriga aktiviteter. Nackdelen blir då att vilodagar får samma färg som träningsdagar och det är svårt att få en ögonblicksbild över om man haft lagom med vilodagar. Mitt förslag är att
Hej! Som funktionerna tillåter i nuläget så lägger jag in vilodag på övriga aktiviteter. Nackdelen blir då att vilodagar får samma färg som träningsdagar och det är svårt att få en ögonblicksbild över om man haft lagom med vilodagar. Mitt förslag är att
Quote from Funbeat user on 20 August 2006, 21:07Håller med om att färgmarkering vore schysst! Kanske vore det dock bättre om man valde vilodag på dagsnoteringen? Jag tycker det känns lite mer logiskt.
Håller med om att färgmarkering vore schysst! Kanske vore det dock bättre om man valde vilodag på dagsnoteringen? Jag tycker det känns lite mer logiskt.
Quote from Funbeat user on 20 August 2006, 21:46Både vilodag och sjukdag? rentav med olika nyanser 🙂 25, 50 75 och 100% :)))
Både vilodag och sjukdag? rentav med olika nyanser 🙂 25, 50 75 och 100% :)))