Quote from Guest on 17 April 2012, 20:28Jag vet att det har varit uppe förut, men jag tycker att det kan vara värt en egen tråd.
Idag genomförde jag ett löppass som delvis gick på asfalt och delvis i spår. Spelade in passet med Androidappen. När jag kom hem så tog jag en titt på diagrammet öve
Jag vet att det har varit uppe förut, men jag tycker att det kan vara värt en egen tråd.
Idag genomförde jag ett löppass som delvis gick på asfalt och delvis i spår. Spelade in passet med Androidappen. När jag kom hem så tog jag en titt på diagrammet öve
Quote from Marléne Lönnqvist on 17 April 2012, 20:38Gick in här för att skriva exakt samma sak. Skulle vilja se data för inzoomad del. Medelhastighet/tempo odl. Det vore så bra för olika typer av analyser. I övrigt är nya grafen magiskt bra.
Gick in här för att skriva exakt samma sak. Skulle vilja se data för inzoomad del. Medelhastighet/tempo odl. Det vore så bra för olika typer av analyser. I övrigt är nya grafen magiskt bra.
Quote from Funbeat user on 17 April 2012, 22:28(t+)
Samma här - jag har just börjat använda appen (ist.f. runkeeper) och saknar medelvärden/summor för inzoomade området.När man inte zoomar utan bara pekar på ett visst ställe skulle även tiden fram tills dess kunna visas.
(t+)
Samma här - jag har just börjat använda appen (ist.f. runkeeper) och saknar medelvärden/summor för inzoomade området.
När man inte zoomar utan bara pekar på ett visst ställe skulle även tiden fram tills dess kunna visas.
Quote from Funbeat user on 25 April 2012, 08:11Instämmer med TS och skulle vilja lägga till ytterligare en sak.
Jag skulle uppskatta om man kunde fortsätta se kartan/rutten i appen även efter passet sparats som i tex. Endomondo.
Instämmer med TS och skulle vilja lägga till ytterligare en sak.
Jag skulle uppskatta om man kunde fortsätta se kartan/rutten i appen även efter passet sparats som i tex. Endomondo.
Quote from Marléne Lönnqvist on 25 April 2012, 22:38Jo tid för en punkt vore kanon. Nu måste man växla mellan distans och tidaxeln och det är ji omöjligt att se efter vilken tid var jag på vilken punkt.
Jo tid för en punkt vore kanon. Nu måste man växla mellan distans och tidaxeln och det är ji omöjligt att se efter vilken tid var jag på vilken punkt.