Quote from Guest on 1 February 2012, 08:47Skulle vara smidigt om man i kalenderläget hade två knappar för att stega fram resp. bak i kalendern.
Skulle vara smidigt om man i kalenderläget hade två knappar för att stega fram resp. bak i kalendern.
Quote from Funbeat user on 1 February 2012, 08:57Håller med!
Håller med!
Quote from Funbeat user on 1 February 2012, 09:31(t+)
(t+)
Quote from Funbeat user on 1 February 2012, 09:36Ett alldeles utmärkt förslag.
Ett alldeles utmärkt förslag.
Quote from Funbeat user on 1 February 2012, 09:53(t+)
(t+)
Quote from Camilla Maunu on 1 February 2012, 10:01Pierre, menar du när man kollar på hela passet?
För där tänker jag att jag skulle vilja ha knappar för fram å bak. Plus att kunna se andra som tränat samma träningsaktivitet samma dag. Då skulle man ha lättare att hitta nya och förhoppningsvis intressanta
Pierre, menar du när man kollar på hela passet?
För där tänker jag att jag skulle vilja ha knappar för fram å bak. Plus att kunna se andra som tränat samma träningsaktivitet samma dag. Då skulle man ha lättare att hitta nya och förhoppningsvis intressanta
Quote from Elias Engqvist on 1 February 2012, 10:05Jag antar att han menar (jag menar iaf det) att man ska kunna backa en vecka/månad - mer som en vanlig elektronisk kalender.
Jag antar att han menar (jag menar iaf det) att man ska kunna backa en vecka/månad - mer som en vanlig elektronisk kalender.
Quote from Funbeat user on 1 February 2012, 19:04Japp precis som C skriver. Lite som i Outlook. Det skulle vara lättare att stega fram för att se kommande träningar. För att göra det lite lättare så skulle funktionen endast behöva funka i en månadsvy. Om jag får önska lite till så skulle det vara bra om
Japp precis som C skriver. Lite som i Outlook. Det skulle vara lättare att stega fram för att se kommande träningar. För att göra det lite lättare så skulle funktionen endast behöva funka i en månadsvy. Om jag får önska lite till så skulle det vara bra om
Quote from Funbeat user on 3 February 2012, 22:22Jag stöttar detta också. Men det viktigaste är väl om någon tyngre också gör det. t ex Olle.
Jag stöttar detta också. Men det viktigaste är väl om någon tyngre också gör det. t ex Olle.
Quote from Funbeat user on 3 February 2012, 22:23Den här har stått på önskelistan läääänge nu. Kan vi inte få den funktionen? Snäääälla Olle & The Team?
Den här har stått på önskelistan läääänge nu. Kan vi inte få den funktionen? Snäääälla Olle & The Team?