Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumSå fungerar FunBeatFörslag på ny funktion
You need to log in to create posts and topics.

12

Hej! Jag tycker det skulle vara intressant om (precis som man ser en topplista på dem som utövar en specifik sport) man kunde se en rangningslista på samtliga grenar sammantaget per person, d v s vilka som tränar mest i tid, distans etc.

Detta skulle dessutom kunna kompletteras med en viktning map. intensitet (valbart).

Who cares ....

Battre kolla vilka som cyklar, styrketranar mest .... att kolla om nagon dansar styrdans 109 timmar varje dag eller gar pa en golf bana 30 timmar en helg .,... kanns ganska ointressant eller?

Jag tycker iofs att det kan vara rätt intressant, se inom vad folk lägger ner många timmar och vad som kräver mindre, eller bara blir mindre.

Sammanfattningen på P av vad folk lagt mest tid på totalt tycker jag är rätt kul. Det är t ex uppenbarligen abso

Ja precis! Som jag tänker mig det skulle man kunna filtrera ut olika sporter bland alla tänkbara. T ex skulle jag kunna kryssa i cykling landsväg och cykling. Som det är nu så beror det ju på vad man kallar sin egen träning vilka man jämför sig med på lis

personligen har jag svårt att förstår förtjusning med att jämnföra med andra, för det är i praktist taget helt omöjligt att göra.
Skitkul dock att se hur min egen träning har ändrats mellan 2004/2005 & 2006

E man tävlingsmänniska så är man! Jag tycker det är kul att jämföra även om det inte är ngn speciell vits egentligen.

att tävla mot andra är kul, men jämnför träning??
det är bara att lura ens själv.
Säg att jag och Mr X cykla 9 mil på en rak sträcka.
Jag kan tänka mig att köra det någonstans på strax under 3timmar
Mr X klara det på 2:30
Jag regga 180min
Mr X regga 150m

Du har ju i och för sig rätt i det du skriver, men det är i så fall precis samma sak med topplistorna man kan gå kolla per idrottsgren som ju redan finns. Snabbheten räknas ju inte med där precis som du säger. Tycker ändå det är kul med topplistor trots

Därför vore det ju kul att kunna lista distans också? Så ser man att Mr X och Gary cyklar lika långt varje vecka, men Mr Gary behöver fler minuter .... (däremot inte ngt om de har lika backig bana).
Distans är såklart också "orättvist" eftersom vi har oli

12