Quote from Guest on 24 August 2006, 14:55Jag skulle tycka att det var riktigt mysigt att kunna exportera data på ett snyggt sätt för att till exempel visa på hemsidan. Det behöver inte vara några nya grejer, bara en funktion där man kan välja att få ut en viss månad i en form som är lätt att vis
Jag skulle tycka att det var riktigt mysigt att kunna exportera data på ett snyggt sätt för att till exempel visa på hemsidan. Det behöver inte vara några nya grejer, bara en funktion där man kan välja att få ut en viss månad i en form som är lätt att vis
Quote from Funbeat user on 24 August 2006, 15:05Jag har faktiskt en dylik funktion på gång, i form av en bild som man helt enkelt klipper in. Bildens adress skulle helt enkelt innehålla de parametrar som behövs för att visa bilden från annan webbplats.
Nu när intresse dessutom finns, så kan jag nog s
Jag har faktiskt en dylik funktion på gång, i form av en bild som man helt enkelt klipper in. Bildens adress skulle helt enkelt innehålla de parametrar som behövs för att visa bilden från annan webbplats.
Nu när intresse dessutom finns, så kan jag nog s
Quote from Mattias Schierbeck on 24 August 2006, 16:20Lovande! Det jag tänker mig är att en gång i månaden presentera träningen på hemsidan. Idag gör jag samma sak med musiklyssnande och det vore riktigt trevligt att kunna sammanfatta månadensträning på sidan och komplettera med data härifrån!
Lovande! Det jag tänker mig är att en gång i månaden presentera träningen på hemsidan. Idag gör jag samma sak med musiklyssnande och det vore riktigt trevligt att kunna sammanfatta månadensträning på sidan och komplettera med data härifrån!
Quote from Funbeat user on 31 August 2006, 20:02Om ni högerklickar på det diagramet som sammanfattar de senaste 30 dagarna, och använder den länken som står där, så kan ni visa det för vem som helst. Jag har nämligen testat 😉
Jag vet inte hur vida den håller sig uppdaterad, men det borde vara samma ad
Om ni högerklickar på det diagramet som sammanfattar de senaste 30 dagarna, och använder den länken som står där, så kan ni visa det för vem som helst. Jag har nämligen testat 😉
Jag vet inte hur vida den håller sig uppdaterad, men det borde vara samma ad
Quote from Fredrik Johansson on 31 August 2006, 21:22Undrar om din och min träning är identisk, för exakt så där ser min bild ut 🙂 Vilket gör att jag misstänker att alla kanske ser sin egen bild??? Eller???
Undrar om din och min träning är identisk, för exakt så där ser min bild ut 🙂 Vilket gör att jag misstänker att alla kanske ser sin egen bild??? Eller???
Quote from Funbeat user on 31 August 2006, 21:25Eftersom att min pojkvän kollade på den bilden på sin dator, så borde det inte bli så.
Eftersom att min pojkvän kollade på den bilden på sin dator, så borde det inte bli så.
Quote from Magnus Gelang on 31 August 2006, 21:36Min ser också likadan ut så jag tror att man ser sin egen i ditt inlägg,,,,,,,hur nu det kan gå till?
Min ser också likadan ut så jag tror att man ser sin egen i ditt inlägg,,,,,,,hur nu det kan gå till?
Quote from Lotta Lindström on 31 August 2006, 22:08Verkar som man får sin egen bild, för den ser precis ut som min träning också. Mysko...
Verkar som man får sin egen bild, för den ser precis ut som min träning också. Mysko...
Quote from Funbeat user on 31 August 2006, 22:58Wierd.. Aja synd att jag inte hade rätt då. Men.. De borde vara rätt... Damnit.
Olle kanske kan förklara för oss ;P
Kan det vara en IP grej?Nu vet jag att det inte funkar, testade en polare som inte använder Funbeat, det var ju synd. Hade varit en finfi
Wierd.. Aja synd att jag inte hade rätt då. Men.. De borde vara rätt... Damnit.
Olle kanske kan förklara för oss ;P
Kan det vara en IP grej?
Nu vet jag att det inte funkar, testade en polare som inte använder Funbeat, det var ju synd. Hade varit en finfi
Quote from ellen olsson on 31 August 2006, 23:00> Kan det vara en IP grej?
Nej det har ingenting med Internet Protocol att göra.
> Kan det vara en IP grej?
Nej det har ingenting med Internet Protocol att göra.