Forum

Forum Navigation
You need to log in to create posts and topics.

När jag vill svara på en diskussion och kommer till sidan där jag ska skriva, händer det ibland att jag vill återvända och läsa det de andra har skrivit, för att sen återgå till skrivsidan igen.

Mitt förslag till förbättring är att det vore bra om de sis

Hmm... kanske själva "skrivrutan" skulle vara en lite popup som flyter ovanpå. Då ser man allt annat (typ kommenteringsrutan på många blogtjänster).

Jag saknar citeringsfunktion i inläggen. Är nog ganska phpBB-skadad antar jag, men det är rätt skönt att kunna på ett enkelt sätt kunna svara eller kommentera enstaka inlägg i en diskussion.

jag saknar också att kunna se gamla inlägg... man får hålla på att gå fram och tbx... lite tråkigt. Alternativ till pop-up är att det helt enkelt finns en ruta längst ner där man skriver när man vill skriva ett inlägg, och sen tar spara inlägg direkt däri

Ja en popupruta där man skriver sitt svar vore väl helt suveränt 🙂

Jag saknar inte citerings funktionen. Jag tycker att de gör ett forum onödig lång och jobbig att läsa.
Håller med att det vore bra att se det som skrevs tidigare dock.
Kanske den första inlägg samt de 5 senaste?

Jag gillar när inläggskrivarrutan kommer under alla de andra inläggen.

Jag gillar när den kommer högst upp 🙂
Vill man läsa de gamla ligger allihop nedanför, de nyaste överst, bara att scrolla neråt 🙂 Väldigt bekvämt.

Håller med Lingling, inläggsrutan högst upp med alla gamla inlägg under please.

Ang citeringsfunktion så finns det en risk att hela inlägg blir citerade, ser förskräckligt ut men forummognaden är väl högre nu för tiden? Bäst ändå att inte införa den.

De