Quote from Guest on 30 January 2008, 17:09När jag suttit o läst igenom alla diskussionstrådar och avslutar med en toklång (scrollfingret har fått sig en genomkörare) och man inte har några olästa diskussioner att hoppa till, då blir det ju antagligen till att scrolla tillbaka upp igen på nåt sät
När jag suttit o läst igenom alla diskussionstrådar och avslutar med en toklång (scrollfingret har fått sig en genomkörare) och man inte har några olästa diskussioner att hoppa till, då blir det ju antagligen till att scrolla tillbaka upp igen på nåt sät
Quote from Jan Lundquist on 30 January 2008, 17:19Jag har en knapp som heter Home på mitt tangentbord. Den används frekvent på Funbeat 😉
BILD:http://www.kortkommando.com/nce/media/Home.gif
Jag har en knapp som heter Home på mitt tangentbord. Den används frekvent på Funbeat 😉
BILD:http://www.kortkommando.com/nce/media/Home.gif
Quote from Funbeat user on 30 January 2008, 17:36jo den finns ju där 😉 men då måste jag ju flytta handen från musen...
jo den finns ju där 😉 men då måste jag ju flytta handen från musen...
Quote from mårten jansson on 30 January 2008, 17:39Fast när man klickar på nästa olästa då så kommer man ju till en ruta där det står att man inte har några olästa, och den här väldigt kort så då är det nära till startsida m.m.
Fast när man klickar på nästa olästa då så kommer man ju till en ruta där det står att man inte har några olästa, och den här väldigt kort så då är det nära till startsida m.m.
Quote from Funbeat user on 30 January 2008, 17:44Det är ju iofs sant.. Dåså. Ett klick extra på musen är helt acceptabelt (t+) 🙂
Det är ju iofs sant.. Dåså. Ett klick extra på musen är helt acceptabelt (t+) 🙂
Quote from Jan Lundquist on 30 January 2008, 17:49Jag klickar så lite som möjligt eftersom det sliter så på händerna. Jag har oftast en hand på tangentbordet och en på musen (pennan).
Jag klickar så lite som möjligt eftersom det sliter så på händerna. Jag har oftast en hand på tangentbordet och en på musen (pennan).
Quote from Funbeat user on 30 January 2008, 18:03Än så länge har jag blivit besparad från CTS.. Och då har jag ändå jobbat med IT i snart 10 år.. peppar peppar.. men förhoppningsvis blir det ändring på det i höst.. håll tummarna.
Penna.. Wacom-bord?
Än så länge har jag blivit besparad från CTS.. Och då har jag ändå jobbat med IT i snart 10 år.. peppar peppar.. men förhoppningsvis blir det ändring på det i höst.. håll tummarna.
Penna.. Wacom-bord?
Quote from Funbeat user on 30 January 2008, 18:58Skaffa mus med bakåtknapp! Då behöver du inte röra handen alls bara trycka till med tummen.
Skaffa mus med bakåtknapp! Då behöver du inte röra handen alls bara trycka till med tummen.
Quote from Jan Lundquist on 30 January 2008, 20:23Yes Andreas, jag har en wacom på jobbet.
Yes Andreas, jag har en wacom på jobbet.