Quote from Guest on 14 October 2007, 15:32Har precis kommit hem från mitt livs första cykelpass på min första allderles nya räser... Vilken känsla!! Efter en timme , när jag vant mig vid clips och känslan i cykeln, så var det obeskrivligt... Bara trycka på allt vad benen håller!! 🙂
Jag har ald
Har precis kommit hem från mitt livs första cykelpass på min första allderles nya räser... Vilken känsla!! Efter en timme , när jag vant mig vid clips och känslan i cykeln, så var det obeskrivligt... Bara trycka på allt vad benen håller!! 🙂
Jag har ald
Quote from ellen olsson on 14 October 2007, 15:42Clips?
Jag sätter tio spänn på att du kör med clipslösa pedaler... 🙂
Clips?
Jag sätter tio spänn på att du kör med clipslösa pedaler... 🙂
Quote from Funbeat user on 14 October 2007, 15:56Ok, ni hör ju hur grön jag är.. Jag har en sån där trekantig platta under skon...
Trodde att det hette clips bara man satt fast i pedalen...Eller är clips när man har en "båge" runt skon som mna drar fast ned en rem...
Ok, ni hör ju hur grön jag är.. Jag har en sån där trekantig platta under skon...
Trodde att det hette clips bara man satt fast i pedalen...
Eller är clips när man har en "båge" runt skon som mna drar fast ned en rem...
Quote from ellen olsson on 14 October 2007, 15:57> Eller är clips när man har en "båge" runt skon som mna drar fast ned en rem...
Exakt!
> Eller är clips när man har en "båge" runt skon som mna drar fast ned en rem...
Exakt!
Quote from Funbeat user on 14 October 2007, 16:00Jag har full förståelse för att du har blivit vilseledd.
Det är säkert någon spinninginstruktör som har yrat om clips.
Jag har full förståelse för att du har blivit vilseledd.
Det är säkert någon spinninginstruktör som har yrat om clips.
Quote from Torbjörn Karlsson on 14 October 2007, 17:48Vilket inte är helt fel yrat eftersom minst hälfen av deltagarna på ett pass använder Clips och inte Cleats... 🙂
Vilket inte är helt fel yrat eftersom minst hälfen av deltagarna på ett pass använder Clips och inte Cleats... 🙂
Quote from Funbeat user on 14 October 2007, 19:26Cleats, Clips? Klicka mig hit å dit. Det skulle jag aldrig förstå skillnaden på annat än i text.
Grönberg!
Det är bara att gratulera! Välkommen till racerträsket, nu är du fast. Jag delade din känsla i våras, allt från racerupplevelsen till.. ja det här
Cleats, Clips? Klicka mig hit å dit. Det skulle jag aldrig förstå skillnaden på annat än i text.
Grönberg!
Det är bara att gratulera! Välkommen till racerträsket, nu är du fast. Jag delade din känsla i våras, allt från racerupplevelsen till.. ja det här
Quote from Funbeat user on 14 October 2007, 19:39Hej Per.
"Det är bara att konstatera att jag nog får lägga en till drog vid sidan av löpningen..."
Actu tetigisti - Du har slagit huvudet på spiken.
P.
Hej Per.
"Det är bara att konstatera att jag nog får lägga en till drog vid sidan av löpningen..."
Actu tetigisti - Du har slagit huvudet på spiken.
P.
Quote from Funbeat user on 14 October 2007, 21:36Är ni singlar än då? 😉
Är ni singlar än då? 😉
Quote from Funbeat user on 14 October 2007, 22:03Nej, flickvännen har oxå köpt cykel.. Så jag har lyxen att kunna träna och umgås samtidigt...
Nej, flickvännen har oxå köpt cykel.. Så jag har lyxen att kunna träna och umgås samtidigt...