Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumGötaFörsta inlägget
You need to log in to create posts and topics.

Hej girls!!

Nån som ska träna i helgen? Jag ska på Pump imorgon kl 10.30... pust o stön. Men denna helgen ska jag iaf inte vara bakis när jag kommer dit. Hehe... För idag ska jag inte till Elinor och dricka för mycket vin! 😉

Kraammmmm

Hej hopp!
Jag skall på Torget imorgon, men hoppas att man kan klämma in en simning imorgon på morgonen, annars får det bli en långpromenad med vovven när jag kommer hem. Kämpa på och trevlig helg till alla.

Kraam Erika

Jag o Ami ska på Skivstång (ja, Bodypump låter flashigare...) på söndag 19.00.

Så du fick lite för mycket vin i fredags.........
Vi ser med glädje fram emot den 17/12, dyngrakekväll var det då eller ???

Ni måste ju lägga in vad ni gjort tillbaka i tiden

Hallå där ELi,,, va lagom kaxig du ett tag till .... men akta dig.. om tjugo dagar är jag ikapp... eller inte 😀 Kram

Tar ett simpass i em men tyvärr så är jag som Erika... Torg aktivitet i morgon Ale... go flickor go ...

Uj uj, nada mation idag. Stått stelfrusen på Torget i Filipstad. Blev inte alls bra och stackars ponnyerna som ridskolan stält upp med. Gav upp vid ett. Spöregn! Hoppas det gick bättre för er i Ale.
Tycker synd om Elisabeth och Sven som fick köra hela vä

Hur går det för er girls? Efter en liten svacka förra veckan så ska jag nu sätta igång ordentligt igen. Igår stod jag på löpbandet i 30 min och sen styrketränade jag. Idag blir det Pump 17.30 och imorgon förhoppningsvis lite Spinning och Core. Men man ska

Har ni sett vad Elinor sysselsatte sig med i tisdags, om inte, gå in och titta på hennes träning... GRRR...