Quote from Guest on 8 July 2009, 07:40Ska köra första triathlon tävling på söndag
kör Sövde mini Triathlon ska bli intressant.behöver nog lite tips eller om ni tror det kommer gå finnt.
Är igentligen nybörjare på alla delgrenarna (har spelat framförallt fotboll tidigar) och börjat träna den
Ska köra första triathlon tävling på söndag
kör Sövde mini Triathlon ska bli intressant.
behöver nog lite tips eller om ni tror det kommer gå finnt.
Är igentligen nybörjare på alla delgrenarna (har spelat framförallt fotboll tidigar) och börjat träna den
Quote from Funbeat user on 8 July 2009, 07:50Du får säkert en annan badmössa som är förliten som du ska tävla i (men lämna tillbaka efter simningen). Sen skulle jag ha sprungit med cykel tröjan, att springa med bar överkropp är inte tillåtet och att byta till linne känns för mig onödigt för 5 km löp
Du får säkert en annan badmössa som är förliten som du ska tävla i (men lämna tillbaka efter simningen). Sen skulle jag ha sprungit med cykel tröjan, att springa med bar överkropp är inte tillåtet och att byta till linne känns för mig onödigt för 5 km löp
Quote from Funbeat user on 8 July 2009, 09:36Jag har kört ett par minitriathlon. Då har jag tom. simmat med ett tight linne som jag behållt på under hela tävlingen för att spara tid.
Har även bytt till pedaler med sk korgar på min racer för att cykla i löpdojjorna och tjäna in tid på skobyte. Bara
Jag har kört ett par minitriathlon. Då har jag tom. simmat med ett tight linne som jag behållt på under hela tävlingen för att spara tid.
Har även bytt till pedaler med sk korgar på min racer för att cykla i löpdojjorna och tjäna in tid på skobyte. Bara
Quote from Funbeat user on 11 July 2009, 10:20Bli man såklart rejält rasslig i halsen samt lite snuvig par dagar innan träning.
Lätt förkyling antagligen, simmade nog för länge vid havet när det inte var så varmt samt cycklade hem var jag lite frusen.
Kan antagligen inte ställa up tack vare det.
Vi f
Bli man såklart rejält rasslig i halsen samt lite snuvig par dagar innan träning.
Lätt förkyling antagligen, simmade nog för länge vid havet när det inte var så varmt samt cycklade hem var jag lite frusen.
Kan antagligen inte ställa up tack vare det.
Vi f
Quote from Funbeat user on 11 July 2009, 10:59Hej Peter
det var ju otur. Det är lite konstigt med alla small förkylnning mitt i sommar! men kanske nån annan sprint distans tävling, kalmar har ett sprint distance till example.
Hej Peter
det var ju otur. Det är lite konstigt med alla small förkylnning mitt i sommar! men kanske nån annan sprint distans tävling, kalmar har ett sprint distance till example.
Quote from Funbeat user on 11 July 2009, 11:04Första förkyling på väldig länge för min del dock har kunnat tränat hela säsongen och varit frisk
Första förkyling på väldig länge för min del dock har kunnat tränat hela säsongen och varit frisk
Quote from Funbeat user on 11 July 2009, 11:06Kom till Åhus i Augusti 🙂
Kom till Åhus i Augusti 🙂
Quote from Linnea Olsson on 11 July 2009, 11:38Kan också var tävlingsnerverna så här de sista dagarna.
Vi ses i Sövde i morgon.
Lycka till!TT
Kan också var tävlingsnerverna så här de sista dagarna.
Vi ses i Sövde i morgon.
Lycka till!
TT
Quote from Funbeat user on 11 July 2009, 15:22Jag måste säga att jag är imponerad av att du lärt dig simma fjäril från tv:n! Själv så tycker jag att jag drunknar efter tio meter.
Jag måste säga att jag är imponerad av att du lärt dig simma fjäril från tv:n! Själv så tycker jag att jag drunknar efter tio meter.
Quote from Funbeat user on 12 July 2009, 08:52Blir inte någon tävling idag är fortfarande helt tjock i halsen samt lite hosta.
Liten kur med vitlök hjälpte lite för att rensa men är ingen mirakel tyvärr.
Nerverna var det inga större problem med var väl lite nervös för simningen samt bytena mellan gre
Blir inte någon tävling idag är fortfarande helt tjock i halsen samt lite hosta.
Liten kur med vitlök hjälpte lite för att rensa men är ingen mirakel tyvärr.
Nerverna var det inga större problem med var väl lite nervös för simningen samt bytena mellan gre