Quote from Guest on 2 March 2007, 12:54Oj, vilken skillnad, det är känndes som medvind hela vägen och inget knattrande oljud.
Kapade 10 min trots att jag bara rullade.
Oj, vilken skillnad, det är känndes som medvind hela vägen och inget knattrande oljud.
Kapade 10 min trots att jag bara rullade.
Quote from Funbeat user on 2 March 2007, 13:04Väntar lite till, det kan verkligen bli snorhalt när smältande snö återfryser på nätterna. Men om några veckor så...
Sen får man ju mer träning med dubbdäck också. Funderar på att släppa ut luft ur däcken och sluta olja cykeln för ökad träningseffekt.
Väntar lite till, det kan verkligen bli snorhalt när smältande snö återfryser på nätterna. Men om några veckor så...
Sen får man ju mer träning med dubbdäck också. Funderar på att släppa ut luft ur däcken och sluta olja cykeln för ökad träningseffekt.
Quote from Torbjörn Ohlsson on 2 March 2007, 20:39Jag vet inte om det egentligen sliter mer än vad det bygger, men jag har faktiskt dåligt med luft under vintersäsongen, och det känns som en dröm när man sedan tar sig ner till cykelrepan och pumpar däcken...
Undrar faktiskt hur mycket det skiljer, om vi
Jag vet inte om det egentligen sliter mer än vad det bygger, men jag har faktiskt dåligt med luft under vintersäsongen, och det känns som en dröm när man sedan tar sig ner till cykelrepan och pumpar däcken...
Undrar faktiskt hur mycket det skiljer, om vi
Quote from Henrik Wahl on 3 March 2007, 07:38>Funderar på att släppa ut luft ur däcken och sluta olja cykeln för ökad >träningseffekt.
Jag tycker däcktrycket på dubbat varken gör till eller från. Rullar ungefär lika sunkigt oberoende.
Sluta olja kedjan tror jag däremot mer på. Speciellt efter någ
>Funderar på att släppa ut luft ur däcken och sluta olja cykeln för ökad >träningseffekt.
Jag tycker däcktrycket på dubbat varken gör till eller från. Rullar ungefär lika sunkigt oberoende.
Sluta olja kedjan tror jag däremot mer på. Speciellt efter någ
Quote from Funbeat user on 5 March 2007, 15:43Jag åkte också odubbat imorse (och det var min första tur sedan vasaloppsträning) men tyckte inte att det var så roligt. Kanska halt förtfarande, jag tror att jag ska dubba tillbaka om det inte blir mycket varmare
Jag åkte också odubbat imorse (och det var min första tur sedan vasaloppsträning) men tyckte inte att det var så roligt. Kanska halt förtfarande, jag tror att jag ska dubba tillbaka om det inte blir mycket varmare