Quote from Guest on 20 November 2009, 06:10Tissel, tassel!
Japp, på simhallsbadet i Helsingborg togs ett enhälligt beslut att det ska bildas en renodlad triathlonklubb med hemmahamn i Hbg.
Bildas av triathleter för triathleter.
Klubben blir en direkt offspring ur HS-Helsingborgs Simsällskap!
D
Tissel, tassel!
Japp, på simhallsbadet i Helsingborg togs ett enhälligt beslut att det ska bildas en renodlad triathlonklubb med hemmahamn i Hbg.
Bildas av triathleter för triathleter.
Klubben blir en direkt offspring ur HS-Helsingborgs Simsällskap!
D
Quote from Funbeat user on 20 November 2009, 06:20Intressant.
Intressant.
Quote from Funbeat user on 20 November 2009, 08:38Kul, bra initiativ (t+)
Kul, bra initiativ (t+)
Quote from Funbeat user on 20 November 2009, 09:35OJ, vad spännande! Vet du nåt om det "bara" är för eliten eller kommer det att finnas motionsgrupper också......äh, skitsamma förresten, där platsar man inte heller 😉
OJ, vad spännande! Vet du nåt om det "bara" är för eliten eller kommer det att finnas motionsgrupper också......äh, skitsamma förresten, där platsar man inte heller 😉
Quote from Jonas Täng on 20 November 2009, 09:39Maria, i sporten triathlon är ALLA välkomna och får plats! Du med. Jag lovar! Våga gå dit och presentera dig så funkar det säkert borta i din landsände med.
Grattis och lycka till, Helsingborgstriathleter!
Maria, i sporten triathlon är ALLA välkomna och får plats! Du med. Jag lovar! Våga gå dit och presentera dig så funkar det säkert borta i din landsände med.
Grattis och lycka till, Helsingborgstriathleter!
Quote from Funbeat user on 20 November 2009, 09:43(L) Sara
(L) Sara
Quote from Elias Engqvist on 20 November 2009, 09:50För 17 Maria, det är självklart. I min klubb finns det folk som t.o.m. simmar långsammare än jag!
För 17 Maria, det är självklart. I min klubb finns det folk som t.o.m. simmar långsammare än jag!
Quote from j sollerman on 20 November 2009, 09:50Eftersom Manne startar den så är de nog inte för eliten, höhö!
Eftersom Manne startar den så är de nog inte för eliten, höhö!
Quote from Funbeat user on 20 November 2009, 09:51haha Christer......OK, OK, jag ger mig 😉
haha Christer......OK, OK, jag ger mig 😉
Quote from Funbeat user on 20 November 2009, 09:53Bra initiativ. Lycka till!
Anders.
Bra initiativ. Lycka till!
Anders.