Forum

Forum Navigation
You need to log in to create posts and topics.

gansak ofta så står det att jag har flera olästa i olika trådar. men när jag läst första tråden så är jag nere på noll och kan inte hitta de andra.

Ibland verkar räknaren för antalet olästa strula, men om man går till förstasidan igen så blir den rätt igen.
Exakt hur gör du när du läser inläggen? Använder du funktionen "Gå till nästa olästa"?
Det kanske är metoden du använder som är buggig, så försök

precis så som du beskrivit 🙂
va skönt att du gjorde det åt mig

🙂

Det finns en konstig grej som jag sett och andra nämnt tidigare och det är att ibland när man går till en tråd med olästa inlägg så är inga markerade med gul bakgrund utan alla är vita. Om man ser på klockslagen så kan man se vilka inlägg som är nya.

eftersom min dator kunskap sträcker sig till on/off knappen och shopping över nätet så tror jag dig

Jag har en teori om varför de inte är gulmarkerade ibland: Om man dubbelklickar på en länk som leder till en diskussion (där man har olästa) så kommer olästa inlägg att markeras som lästa innan man hinner se sidan.

Således: Klicka bara EN gång på länkar

Ahhh, smart Olle. Jag ser mängder med folk som dubbelklickar på länkar när de surfar, men jag orkar inte säga till dem att det inte behövs. De uppnår ju det som de önskar 🙂

Haha, du har nog rätt. Jag hade ett oläst inlägg, så jag dubbelklicka på den bö