Quote from Guest on 21 November 2011, 08:36Hej, sprang en runda med iphoneappen som hittills fungerat bra. När jag skulle spara passet hängde sig först spara-knappen, sedan såg det ut som att passet gått igenom. När jag ville kolla i kalendern blev jag tvungen att logga in igen (har aldrig hänt ti
Hej, sprang en runda med iphoneappen som hittills fungerat bra. När jag skulle spara passet hängde sig först spara-knappen, sedan såg det ut som att passet gått igenom. När jag ville kolla i kalendern blev jag tvungen att logga in igen (har aldrig hänt ti
Quote from Funbeat user on 21 November 2011, 08:46Passet är nog tyvärr borta. Vi jobbar dock hårt på att lösa de här problemen.
Sorry 🙁
Passet är nog tyvärr borta. Vi jobbar dock hårt på att lösa de här problemen.
Sorry 🙁
Quote from Funbeat user on 21 November 2011, 21:21Ok! Händer det ofta? Kan man gardera sig på något sätt? Tycker appen annars är grym för det spar sjukt mycket tid jämfört med garmin t.ex.
Ok! Händer det ofta? Kan man gardera sig på något sätt? Tycker appen annars är grym för det spar sjukt mycket tid jämfört med garmin t.ex.
Quote from Funbeat user on 25 November 2011, 16:14Du ökar chanserna att slippa det betydligt om du stänger av röst-coachen. Men det är tyvärr ingen garanti.
Håll ut några veckor till! (Apple är långsamma på att godkänna nya appar)
Du ökar chanserna att slippa det betydligt om du stänger av röst-coachen. Men det är tyvärr ingen garanti.
Håll ut några veckor till! (Apple är långsamma på att godkänna nya appar)