Quote from Guest on 3 April 2011, 21:01Hur förvarar man cykeldäck på bästa sätt? Så dom inte intar en konstig form eller blir skadade på annat sätt..
Tack på förhand!
Hur förvarar man cykeldäck på bästa sätt? Så dom inte intar en konstig form eller blir skadade på annat sätt..
Tack på förhand!
Quote from Funbeat user on 3 April 2011, 21:11På fälg i en mörk källare.
På fälg i en mörk källare.
Quote from Funbeat user on 3 April 2011, 21:13Obelastade
Obelastade
Quote from Funbeat user on 4 April 2011, 14:08Så jag som låtit mitt reservtub ligga ihopvikt hela vintern....mmmm
Så jag som låtit mitt reservtub ligga ihopvikt hela vintern....mmmm
Quote from Funbeat user on 4 April 2011, 19:03Jeg har mine i kylskapet ved siden av mjølken. 🙂
Jeg har mine i kylskapet ved siden av mjølken. 🙂
Quote from Funbeat user on 4 April 2011, 20:59Jag köpte hus av en kille så lät kommunen subventioner ett skyddsrum som garage. Perfekt för cykeldäck. Var lite pinsamt när kommunen skulle inspektera här om vecka. Egentligen skulle jag få plats med 3 herrgårdsvagnar, men det fanns inte ens plats till m
Jag köpte hus av en kille så lät kommunen subventioner ett skyddsrum som garage. Perfekt för cykeldäck. Var lite pinsamt när kommunen skulle inspektera här om vecka. Egentligen skulle jag få plats med 3 herrgårdsvagnar, men det fanns inte ens plats till m
Quote from Funbeat user on 4 April 2011, 21:07Tur att du inte har 3 herrgårdsvagnar.
Tur att du inte har 3 herrgårdsvagnar.