Quote from Guest on 22 August 2010, 08:15Halloj!
Köpte en ny liten pump igår och upptäckte att det inte går att fästa på cykeln. Den skall skruvas fast under vattenflaskan men problemet är att skruvarna som håller vattenflaskan är några mm för kort för att nå gängorna genom både vattenflaskhåll
Halloj!
Köpte en ny liten pump igår och upptäckte att det inte går att fästa på cykeln. Den skall skruvas fast under vattenflaskan men problemet är att skruvarna som håller vattenflaskan är några mm för kort för att nå gängorna genom både vattenflaskhåll
Quote from Funbeat user on 22 August 2010, 08:25Clas Ohlson.
Men enklast är att stoppa den i en ficka på tröjan.
Clas Ohlson.
Men enklast är att stoppa den i en ficka på tröjan.
Quote from Funbeat user on 22 August 2010, 11:53När jag köpte min följde det med längre skruvar.
När jag köpte min följde det med längre skruvar.
Quote from Funbeat user on 22 August 2010, 18:42Som Tobias säger så brukar det följa med lite längre skruvar. Gå tillbaka till cykelhandlarn imorgon o fråga om han har några du kan få.
Som Tobias säger så brukar det följa med lite längre skruvar. Gå tillbaka till cykelhandlarn imorgon o fråga om han har några du kan få.
Quote from Funbeat user on 22 August 2010, 18:53Jag fick ett par skruvar med i paketet men de var lika långa som de jag redan hade = för korta 😀
Aja, blir till att åka till K-rauta imorn.
Jag fick ett par skruvar med i paketet men de var lika långa som de jag redan hade = för korta 😀
Aja, blir till att åka till K-rauta imorn.
Quote from Funbeat user on 22 August 2010, 18:54Men vad är det för skum drickahållare du har då som kräver überlånga skruvar sådär?
Men vad är det för skum drickahållare du har då som kräver überlånga skruvar sådär?
Quote from Funbeat user on 22 August 2010, 18:58Ingen aning, en vanlig enkel variant inköpt på cykelcity. Ser ut så här http://cykelcity.jetshop.se/tacx-allure--p-489-c-353.aspx
Ingen aning, en vanlig enkel variant inköpt på cykelcity. Ser ut så här http://cykelcity.jetshop.se/tacx-allure--p-489-c-353.aspx