Quote from Guest on 10 July 2007, 18:50WOW! Vilken körning av Fabian Cancellara idag! Visst hans härliga prolog seger i lördags men hans attack idag på slutet av etappen som han höll ända in i mål och då vann med gula ledartröjan på! RESPECT!
WOW! Vilken körning av Fabian Cancellara idag! Visst hans härliga prolog seger i lördags men hans attack idag på slutet av etappen som han höll ända in i mål och då vann med gula ledartröjan på! RESPECT!
Quote from ellen olsson on 10 July 2007, 19:00Instämmer! Oerhört imponerande!
F.ö. måste det vara en av de sömnigaste etapperna på Touren på bra länge men slutet blev ju väldigt intressant! 🙂
Instämmer! Oerhört imponerande!
F.ö. måste det vara en av de sömnigaste etapperna på Touren på bra länge men slutet blev ju väldigt intressant! 🙂
Quote from Lena O on 10 July 2007, 20:06Den mannen kan man bara tycka om.
Inte ofta man se en sådan satsning lyckas
Den mannen kan man bara tycka om.
Inte ofta man se en sådan satsning lyckas
Quote from Elisabeth Mosleth on 11 July 2007, 18:48Det var makalöst. Dessutom körde han ju sista kilometern i prologen på 55sek, ungefär 65km/h i snitt där alltså... Sista kilometern var väl inte helt rak heller.
Det var makalöst. Dessutom körde han ju sista kilometern i prologen på 55sek, ungefär 65km/h i snitt där alltså... Sista kilometern var väl inte helt rak heller.
Quote from Funbeat user on 27 July 2007, 00:22tror att det va det vackraste jag sett på länge. får gåshud bara jag tänker på det
tror att det va det vackraste jag sett på länge. får gåshud bara jag tänker på det